6 idei pe care sa le incluzi in planul de marketing al cabinetului tau stomatologic
Marketingul facut superficial si fără niciun plan nu va duce nicaieri. Imaginați-vă că faceți o excursie fără să știți unde mergeți, cum veți ajunge acolo sau când doriți să ajungeți. Aveți nevoie de o hartă și de un plan astfel încât călătoria voastră să fie tot ceea ce doriți și trebuie să fie. Același lucru este valabil pentru marketingul cabinetului dvs. stomatologic. Elaborați un plan. Aflați ce doriți să investiți în marketing, ce rezultate doriți să obțineți și apoi realizati un calendar de activități de 12 luni pentru a vă susține obiectivele. Iata cateva idei pe care sa le includeti in planul de marketing al cabinetului dvs stomatologic pentru a castiga mai multi pacienti.
Cautati-va numele cabinetului stomatologic pe google si veți intampina trei posibilități:
1. Nimic: Este puțin probabil. Google este interesat de dvs. chiar dacă nu sunteți interesat de Google. Dacă nu apare nimic în căutare, în esență este ca si cum nu existati în lumea modernă, iar marketingul pentru cabinetul stomatologic va fi in zadar.
2. Ceva rău: Internetul este plin cu site-urile de revizuire pentru clienți, iar stomatologii sunt o țintă preferată. Dacă nu controlați ceea ce se spune despre dvs. in mediul online, alții o vor face.
3. Un link către pagina dvs. web: Acesta este singurul rezultat care este bun. Cu toate acestea, Google nu va putea conecta utilizatorul la pagina dvs. dacă nu aveți una. Chiar dacă aveți o pagină, Google nu va face legătura cu aceasta dacă nu este actualizată și niciodată utilizată.
Oferirea unei carti de vizita personalizate
Am constatat că, atunci când medicii și membrii echipei ofera cărți de vizită în mod regulat, creează o promovare incredibila pentru cabinetul tau stomatologic, dar secretul consta în evitarea modului plictisitor de a oferi cartea. Mai întâi, înainte de a înmâna cardul, scoateți un stilou neagru și scrieți o notă rapidă pe card, care sa contina numele destinatarului. Ar putea fi la fel de simplu ca “Sally, multumim ca ne-ai vizitat astăzi”. Următorul pas este să folosești două mâini când îți oferi cartea. Această tehnică este diferită și creează o valoare imediată destinatarului. Este o garantia e faptului că pacientul nu va arunca cartea dvs.!
Apelul la actiune
Dacă aveți un site web pentru cabinetul dvs. stomatologic există doar un obiectiv principal pe care doriți să-l atingeți, și asta înseamnă vizitatori web care sa sune la cabinet pentru programare. Una dintre cele mai mari greșeli intalnite la site-urile cabinetelor este lipsa apelului la acțiune.
Dacă nu spui vizitatorului ce vrei să facă, nu vor face nimic. Asigurați-vă că aveți un apel la acțiune în partea de jos a fiecărei pagini a site-ului dvs., chiar și pagina “despre”. Scrieți “Sunați-ne astăzi pentru o consultație gratuită”, cu numărul dvs. de telefon inclus.
Social media – un instrument cheie
Social media este o sursă de acces pentru pacienții dvs., iar blogging-ul video este rapid iar continutul poate fi de lungă durată! Două lucruri cheie pe care trebuie să le iei în considerare atunci când filmați pe blogul dvs.:
* Captati atenția imediat – este modul în care vă arătați și nivelul dvs. de energie și angajament care încurajează spectatorii să vă asculte mesajul.
* Valoare – întotdeauna împărtășiți ce vor învăța spectatorii înainte de a începe și înainte de a termina
* Cea mai mare atenție a telespectatorilor durează doar două minute, așa că filmatii-le scurt. Și păstrați-le consecvent. Dacă sunteți prea ocupat să postați în fiecare săptămână, investiți apoi într-un blogger video!
Marketingul digital pentru cabinetele stomatologice
Există mulți care spun că marketingul digital nu funcționează. Problema este că marketingul digital se bazează adesea pe un marketing tradițional care nu a funcționat niciodată în primul rând. Este ușor să urmăriți o vânzare pentru marketingul digital și să stabiliți rapid dacă conceptele creative sau apelurile la acțiune funcționează.
Acest “adevăr digital” este ceea ce adesea expune o campanie de lungă durată, lipsită de amploare, cu rădăcini tradiționale. Vă sugerăm să testați toate campaniile dvs. noi pe mediile digitale în primul rând pentru a determina ce funcționează cel mai bine într-un timp scurt și apoi să-l adaptați la mass-media tradițională.
PR- pentru cabinetul tau stomatologic
Dezvoltați percepția în mintea publicului că sunteți expert. Relațiile publice și marketingul sunt surori gemene care trebuie să fie prezente în afacerea dvs. Trebuie să știți diferența dintre aceste surori. Apoi, trebuie să le cultivați și să aduceți cele mai bune rezultate în afacerea dvs., astfel încât ceilalți din comunitatea dvs. să vă cunoască prin PR și activitățile dvs. de marketing. Cabinetele stomatologice trebuie întotdeauna să creeze în mod activ materiale de PR pentru mass-media și să fie proactive în demonstrarea unor mișcări de PR bune în cadrul comunității.
Daca ai nevoie de ajutor in crearea unui plan de marketing pentru cabinetul tau stomatologic poti apela cu incredere la MarketDent -singura agentie specializata in marketing pentru dentisti.