smile@marketdent.ro +40 766 320 209

5 Motive pentru care Facebook este cea mai buna solutie de crestere a clinicii tale

   Domeniul stomatologic este intr-o continua schimbare daca ne referim la tehnologiile aparute, experienta medicilor sau designul cabinetelor stomatologice. Schimbarea nu este in majoritatea cazurilor un lucru rau. Insa, haide sa ne raportam putin la popularitatea clinicilor.

 

   O clinica stomatologica care este pe piata de cinci ani sau mai mult are o rata de popularitate mult mai mare decat una care exista doar de trei ani pe piata.

 

   Fiind la inceput, unei clinici stomatologice ii este foarte greu sa se faca cunoscuta.

 

   Recomandarea este o modalitate foarte buna de a iesi din anonimat “gratis”, insa nici aceasta nu te ajuta prea mult. Recomandarea nu iti garanteaza o crestere rapida pe piata. Iar, tu ai nevoie sa cresti rapid pentru a putea sa investesti mai mult in imaginea clinicii, intr-o echipa de profesionisti si intr-o aparatura de ultima generatie.

 

   Trebuie sa ii oferi pacientului servicii cat mai complexe, bune si durabile.

 

   Destul de putine clinici care sunt pe piata de 5 ani sau mai mult se zbat inca pentru a iesi din anonimat. Ele sunt deja la un nivel in care isi permit sa investeasca in marketing pentru a beneficia de un plan complex si pentru a-si face reclama pe masura.

 

   Insa, cabinetele stomatologice care sunt la inceput – care este solutia pentru cresterea lor intr-un timp relativ scurt?

 

   Raspunsul este simplu: Facebook Marketing.

 

   Poate fi greu de crezut. Probabil te asteptai ca raspunsul sa fie ceva mai costisitor, insa nu si de data asta.

 

   In acest articol, echipa Marketdent si-a propus sa iti ofere 5 motive pentru care Facebook  este cea mai buna solutie de crestere a clinicii tale daca esti la inceput.

 

 

1. Pe Facebook gasesti cea mai buna informatie despre publicul pe care vrei sa il atragi.

 

   Stim ca ai impresia (ca majoritatea oamenilor) ca Facebook este o retea de socializare unde oamenii se contecteaza intre ei din diferite colturi ale lumii. Nimic gresit aici.

 

   Doar ca, odata cu trecerea timpului si odata cu cresterea popularitatii acestei retele social media, Facebook-ul a ajuns sa fie o modalitate perfecta pentru companiile care doreau sa isi faca reclama.

 

   Intrebarea care iti poate aparea in gand este de ce au ales sa comercializeze Facebook-ul pentru a-si face reclama? Raspunsul la aceasta intrebare este la fel de simplu: iti poti face reclama investind putin.

 

   Daca inca nu iti poti permite unul dintre planurile de marketing pentru a trece la un alt nivel, nu trebuie sa te ingrijorezi.

 

   Pana cand o sa incepi sa ai mai multi pacienti, deci evident un profit mai mare, poti apela la Facebook. Prin aceasta retea ai acces la aceeasi cantitate de informatie despre publicul tinta ca orice alta clinica stomatologica. Beneficiul faptului ca exista atat de multi utilizatori Facebook este ca tu ai avantajul sa iti gasesti foarte usor publicul tinta.

 

   Astfel, vei putea sa iti formezi reclama pe Facebook targetand exact publicul tinta la care vrei sa ajunga informatia ta.

 

 

2. Exista Marketing si pe Facebook!

 

   Marketingul pe Facebook este mult mai accesibil decat pe alte platforme. Ca sa vorbim in termeni exacti, ceea ce trebuie pe tine sa te intereseze in momentul in care realizezi o reclama este atragerea oamenilor corespunzatori reclamei furnizate.

 

   Degeaba investesti in reclama pe Facebook daca nu stii sa beneficiezi de acest aspect. Poti afla mult mai usor decat pe alte platforme orice informatie despre publicul tinta.

 

   Tot ce ramane dupa sa faci, este sa te asiguri ca targetarea are loc imediat (nu vrei sa pierzi timpul si banii investiti in reclama). Tragetarea se poate baza pe diferite categorii, ca de exemplu varsta, locatie, venit lunar, interese s.a.

 

   Un alt lucru interesant este faptul ca exista retargetarea. Procesul de retargetare consta in “cautarea” acelor oameni care au fost interesati de reclama ta, dar nu au cerut mai multe detalii pentru a afla oferta furnizata de tine in reclama respectiva.

 

   Retargetarea este cea mai cunoscuta cale de a promova un anumit serviciu deoarece ea se axeaza pe oamenii care au fost interesati de reclama, deci care o si cunosc, insa nu in totalitate. Procesul de retargetare poate fi privit ca o a doua sansa sa atragi pacienti.

 

 

3. Prin Marketingul pe Facebook banii sunt folositi mult mai eficient.

 

   Deoarece ai avantajul de a putea targeta oamenii care pot fi interesati de reclama ta, rata de succes pentru atragerea unui pacient este mult mai mare.

 

   Gandeste-te altfel: daca ai fi platit pentru ca reclama ta sa apara la televizor sau radio, ea ar fi putut sa fie vizualizata de absolut orice categorie de oameni. Chiar si de cei care nu au nevoie de serviciul prezentat in reclama.

 

   Deci, in momentul in care tragi linie, vei observa ca reclama ta a rulat de X ori pentru X lei, insa riscul ca ea sa fie mai mult vazuta de oameni care nu aveau nevoie sa ia la cunostinta acea informatie este mult mai mare.

 

   De asemenea, procentul ca reclama sa fie vazuta de publicul care ar fi fost interesat de oferta ta, este mai mic… Ceea ce rezulta ca ai pierdut X lei pe nimic.

 

   Tocmai de aceea este bine la inceput sa mergi la sigur. Nu ai nici bani si nici timp sa irosesti. Reclama pe Facebook iti ofera garantia ca oamenii care au nevoie cu adevarat de oferta ta o sa o vada.

 

   Retargetarea iti ofera garantia unei a doua sanse. Bineinteles, nimic nu este 100% sigur ca iti va aduce X pacienti noi, insa avand in vedere ca Facebook este “platit” mult mai putin decat alta platforma, este un motiv bun sa incepi promovarea.

 

 

4. Facebook Marketing este mult mai rapid decat alte platforme

 

   Daca alegi sa iti faci reclama prin radio sau televiziune, trebuie sa iei in considerare si faptul ca va dura destul de mult pana cand aceasta va fi gata. Si tocmai ce am spus mai sus ca nu ai timp de pierdut.

 

   Plus de asta trebuie sa investesti mult mai multi bani.

 

   Facebook-ul te ajuta si aici.

 

   Rapiditatea cu care poti forma o reclama de efect care sa aiba in prim plan atragerea publicului tinta este mult mai mare decat daca ai apela la radio sau televiziune.

 

Din nou, Facebook Marketing este alegerea ideala pentru promovarea ta.

 

 

5. Facebook Marketing este mult mai flexibil!

 

   Flexibilitate: prin doar cateva click-uri poti edita reclama, ii poti schimba textul sau targetarea.

 

   Exercitiu: Gandeste-te ca platesti pentru o reclama la televizor sau radio. Pe langa faptul ca nimic nu iti garanteaza ca va fi vazuta de  publicul tau tinta, ar trebui sa iei in considerare si faptul ca lumea nu prea se mai uita la televizor, iar daca se uita, urasc reclamele pentru ca intrerup momentul de entertainment fie ca vorbim de o emisiune sau film.

 

   Trebuie sa stii cum sa iti atragi pacientii prin cele mai sigure metode. Clinica ta stomatologica poate beneficia, asa cum am demonstrat in cele 5 motive, de reclama foarte buna folosind Facebook-ul.

 

   Ce mai astepti? Formeaza, targeteaza, investeste timp si bani putini, retargeteaza si observa rezultatele! Facebook-ul lucreaza pentru tine permanent! Noi doar te-am ajutat sa vezi cum!

 

Te asteptam sa construim impreuna planul de marketing perfect pentru promovarea clinicii tale stomatologice!