5 Motive pentru care clinica ta stomatologica are nevoie de blog
Sa incepem cu un scenariu: iti place sa scrii diferite articole despre un anumit domeniu. Sa impartasesti cu alte persoane experientele pe care le traiesti, sa ajungi la un anumit numar de cititori care asteapta cu nerabdare sa afle subiectul pe care tu il detaliezi.
Este un lucru minunat sa observi cum oamenii impartasesc aceleasi ganduri si pareri ca ale tale si te bucuri de fiecare data cand obtii un feedback pozitiv din partea lor.
Insa, cat de greu iti este sa ii faci pe cititori sa inteleaga sau sa empatizeze cu ceea ce tu incerci sa transmiti? Ai nevoie de foarte multa munca pentru a castiga cititorii si pentru a-i loializa.
Trebuie sa le dai incredere, informatie de calitate, dar in acelasi timp trebuie sa te gandesti cum sa abordezi un subiect pentru a nu-I plictisi si pentru a-I face sa revina pe blog-ul tau.
Tu cum te gandesti ca iti poti tine cititorii aproape si cat de mari crezi ca sunt beneficiile de pe urma articolelor pe care le scrii?
Iesind din acest scenariu, vrem sa impartasim cu tine faptul ca meseria de blogger nu este una deloc usoara. Pe langa faptul ca implica foarte multa dedicatie si un simt specific pentru creativitate, compunerea unui articol presupune foarte multa munca.
Daca esti o persoana creativa si iti place sa scrii, sa informezi si astfel sa ajuti, nu este de ajuns. La fel cum faptul ca esti medic stomatolog nu iti ofera toate cunostintele necesare pentru a incepe sa scrii pe blog. Ai nevoie de un specialist care cunoaste strategiile si tehnicile de redacatare astfel incat informatia, respectiv articolul sa indeplineasca anumite criterii.
Cu ajutorul nostru clinica ta poate beneficia de un blog ce cuprinde informatii corecte, de calitate, ce au ca scop ajutarea oamenilor care citesc articolul. Mai mult decat ajutor pentru cititori, articolele pe care departamentul redactiei MarketDent le compun au ca scop si atragerea noilor pacienti, popularizarea clinicii, cat si indemnul la actiune.
Nu este totul numai despre informatia furnizata, ci si despre tehnicile de marketing care sunt menite sa atraga. Sa ajute. Sa aiba indemn la actiune. Apoi, sa aduca pacienti noi.
In acest articol ne-am gandit sa iti oferim 5 motive pentru care clinica ta stomatologica are nevoie de blog, deoarece stim ca multi oameni au impresia ca blogul nu ii avantajeaza sau popularizeaza.
Clinica ta stomatologica are cu siguranta nevoie de un blog cu o tema usor de folosit pentru cititori. Aceasta tema trebuie sa gazduiasaca fiecare articol. Fiecare articol trebuie sa fie decorat cu imagini reprezentative. Imaginile reprezentative trebuie sa fie urmate de informatii de calitate.
Informatiile de calitate in raport cu tehnicile de marketing folosite au scopul de a le oferi o solutie potentialilor pacienti pentru problemele ce tin de sanatatea orala. Iar, solutia consta intr-o consultatie la clinica ta.
Cam asta este planul in mare. Bineinteles, asa cum intr-un tratament pentru refacerea unui zambet intra mai multe etape, consultatii, rabdare, exact asa se construieste si un articol. Prima incercare, apar modificari, se fac schimbari, se cauta poze, se studiaza inca o data subiectul detaliat. Totul pentru un rezultat extraordinar.
1. Blogul este o modalitate de a castiga increderea pacientilor
Deoarece suntem constienti ca oamenilor nu le mai ajung cele 24 de ore sa isi rezolve problemele primul motiv la care ne-am gandit consta in acest lucru de care nu dispunem. Timp. Prin articolele postate pe blog, potentialii pacienti pot vedea exact ce se intampla in clinica ta. Cum? Citeste numarul 2.
2. Blogul inseamna informare, credibilitate, fortificarea relatiei medic-pacient
Ceea ce reprezinta important pentru un potential pacient este sa se asigure ca face o alegere buna atunci cand decide sa aleaga clinica ta stomatologica pentru tratamentele dentare. De asta, plus pentru faptul mentionat la punctul 1 – timpul – este bine ca blogul sa contina articole nu numai despre problemele dentare si solutiile lor, ci si despre clinica ta in general.
Descrierea aparaturii folosite pentru tratarea problemelor danturii, echipa profesionista de medici stomatologi care lucreaza pentru zambetul pacientului, evenimentele pe care clinica ta le organizeaza sau la care ia parte. Toate aceste lucruri ajuta la fortificarea relatiei medic-pacient.
Astfel, in momentul in care pacientul vine la consultatie va avea sentimentul ca deja te cunoaste. Ceea ce este un beneficiu enorm, deoarece asa dispare teama de dentist si apare increderea in medicul stomatolog.
Asadar, articole pe baza aparaturii, medicilor stomatologi, evenimentelor care au loc. Insa, lipseste ceva foarte important. Descriem pe larg la punctul 3.
3. Blogul are o influenta destul de mare asupra deciziei potentialului pacient. Tocmai de aceea este necesar sa apara cazuri stomatologice tratate la clinica ta.
Oricate articole ar exista pe blog despre aparatura si echipa de medici stomatologi, pentru un potential pacient va fi foarte important sa citeasca despre cazuri.
De ce? Pentru ca el doreste sa stie ca alti pacienti au fost tratati foarte bine de catre medici, iar rezultatele au fost perfecte.
Trebuie sa se foloseasca un limbaj accesibil tuturor. Echipa noastra stie ca majoritatea cititorilor nu sunt specializati in stomatologie. Asadar, pentru ca ei sa inteleaga tot procesul refacerii unui zambet, folosim un limbaj usor, explicit, detaliind toate procedurile astfel incat articolele sa fie pe intelesul tutror.
4. Blogul este o modalitate buna de a-ti face cunoscuta clinica stomatologica!
De ce? Foarte simplu!
Dupa ce articolele sunt scrise, imaginile asezate exact unde trebuie in interiorul textelor, partea de SEO este imbunatatita, pasul urmator consta in popularizarea articolului.
Cum? Prin social media. Referindu-ne la Facebook, deoarece este cea mai folosita retea de socializare, articolele sunt distribuite pe pagina clinicii tale. Putand sa gaseasca articolele distribuite pe Facebook, rata de popularizare a clinicii creste major, deoarece sansa sa citeasca articolele este mai mare.
Plus de asta, SEO ajuta la popularizare prin faptul ca noi scriem articolele incepand de la niste cuvinte cheie. Cuvintele cheie folosite constau in cererea oamenilor de informare.
Daca oamenii cauta pe internet informatii despre X procedura, articolele tale vor aparea primele. Cum am spus mai sus, nu este suficient sa detii informatia, trebuie sa ai si anumite cunostinte de marketing. Asta pentru ca articolele sa nu fie doar atat. Articole.
5. Blogul este o revista a clinicii tale stomatologice
Daca site-ul clinicii este pentru potentialul pacient o vizita la clinica ta stomatologica, blogul reprezinta o revista a clinicii. Aici oamenii trebuie sa gaseasca informatii utile, solutii bune, sprijin pentru a incepe un tratament la clinica ta stomatologica.
Cu toate astea, blogul este o buna oportunitate a pacientilor de a lua la cunostinta diferite oferte, tratamente noi. Pe scurt, tot ceea ce ii poate face sa ia decizia unei consultatii la clinica ta stomatologica!
Echipa MarketDent are grija de promovarea clinicii tale! Noi ne asiguram ca reclamele potrivite te vor face cunoscut, subiectele cautate sunt dezbatute in articole detaliate, postarile pe pagina de Facebook au un rezultat benefic, iar paginile de vanzare isi ating scopul pentru ca totul sa decurga conform planului de marketing pe care impreuna il alegem pentru clinica ta!