3 Strategii Pentru Creșterea Recomandarilor Din Partea Pacientilor
Este bine cunoscut faptul că recomandarile din “gura lumii” sunt una dintre cele mai bune modalități de a castiga noi pacienți în cabinetul tau stomatologic. Dar care este cel mai bun mod de a face asta? Iata câteva idei.
Mentinerea si cresterea numarului de pacienti al cabinetului tau depinde de faptul că aduceți un număr substanțial de pacienți noi, de la an la an și de la un an la altul. Există în principiu două modalități de a genera acest flux de noi pacienti pentru serviciile de sănătate orală pe care le furnizați. Puteți să va faceți publicitate într-un fel sau să promovați recomandările personale, care implică o persoană care vă cunoaște cabinetul (de obicei, un pacient actual) spunând anumitor cunoștințe de ale lui că ar trebui să vină la dvs. pentru îngrijirea dentară.
Marketingul prin recomandare aduce mai mulți pacienți noi (63% dintre aceștia, potrivit unui sondaj realizat de Academia Americană de Medicină Dentară) și este de departe cel mai rentabil. Din acest motiv, îi sfătuim întotdeauna pe clienții noștri și pe alți dentiști să se concentreze în primul rând pe programele de recomandare, susținute de o prezență online puternică, pe care o voi explica aici. Aceste informații trebuie să vă ajute să ajungeți pe drumul cel bun.
1. Patruzeci la suta pana la 60% dintre pacientii dvs. actuali va face o recomandare la cel putin un pacient nou pe an, daca incurajati corect aceasta metoda.
Pun pariu că dacă aș fi întrebat pe oricare dintre pacienții tăi, ar spune că ești un dentist bun. Nu ar veni la tine dacă nu credeau așa. Dar cât de des va cere cineva o recomandare? Chiar și cineva care are nevoie într-adevăr de un dentist probabil că nu isi va aduce la momentul potrivit un membru al familiei, prieten sau coleg.
Provocarea dvs. este de a face mai mulți dintre pacienții tai loiali sa fie proactivi în ceea ce privește recomandările. Faceți acest lucru cu promoții speciale, cum ar fi examene gratuite pentru prietenii pe care îi recomanda, și folosiți aprecieri pozitive pentru cei care trimit pacienți noi, cum ar fi note personale de mulțumire, de exemplu.
2. Când aveti o intalnire cu pacienții actuali, faceți o referire la serviciile speciale de care noi pacienți ar putea fi interesati.
Gura lumii funcționează cel mai bine atunci când pacienții dumneavoastră au ceva bun de spus, cum ar fi tratamentul cu Botox, screening gratuit de cancer oral sau o tehnologie nouă de albire. Creati materiale si distribuiti le in cabinet și creati discursururi personalului] pentru a menționa serviciile speciale pentru pacienți. Veți vedea cum numarului noilor pacienti va crește.
3. Utilizați site-ul web și profilul social media pentru a transforma recomandările în întâlniri.
In zilele noastre, chiar și cineva care a primit deja o recomandare puternică de la un prieten de încredere va verifica site-ul dvs. web si va cauta pe Facebook. Site-ul web ar fi bine să fie bun sau pacientul potențial ar putea să se gândească de două ori inainte de vizitarea cabinetului tau.
Social media poate ajuta, de asemenea, transformarea interesului ocazional generat de un prieten într-o dorință puternică de a obține o programare. Inscrieti-va pe rețelele sociale ale pacienților, precum Facebook si Instagram, iar noii pacienți vor simți că vă cunosc chiar înainte de a vă vizita cabinetul.
Găsiți modalități inovatoare de a profita de strategiile eficiente de raportare a pacienților, cum ar fi cele menționate aici, și ar trebui să aveți mai mult decât suficienți noi pacienți pentru un nivel mai înalt de succes în stomatologie.