3 principii de marketing pe care orice dentist trebuie sa le stie
Atunci când marketingul pentru dentisti este facut cum trebuie, se poate transforma usor intr-un loc de munca cu normă întreagă. De aceea este recomandat sa angajati pe cineva specializat in marketing care să se poată ocupa integral de crearea și urmărirea campaniilor de marketing și de gestionarea imaginii cabinetului. Stomatologii care au urmat acest sfat se bucura de un succes enorm, sub forma unor noi pacienți, notorietate si branding.
Cu toate acestea, dacă sunteți un cabinet mic sau dacă vă luptați să cresteti, aceasta ar putea fi o ocazie fantastică de a descoperi talentul ascuns al unei persoane deja angajate în echipa dvs. Sunt șanse, ca această persoană sa isi doreasca sa se ocupe de acest proiect, dar tocmai sa nu știți pentru că nu ați întrebat niciodată. Pe măsură ce marketingul dvs. aduce pacienți noi și practica dvs. începe să experimenteze creșterea, puteți revizui ideea de a angaja o companie care sa faca asta pentru dumneavoastra.
3 sfaturi simple de marketing
Deși cabinetele stomatologice difera ca spatiu si numar de angajati, anumite aspecte sunt valabile pentru orice cabinet. Acestea sunt principii importante de marketing care pot aduce o creștere drastică oricărui cabinet:
Fiti propriul dvs. critic
Încearcă asta în cabinetul tău. Pentru o zi, observați fiecare detaliu pe care un pacient tipic îl va observa în cabinet. Asta înseamnă să stați pe scaunul de tratament, să priviți la tavanul din sala de așteptare, să observați prietenia și implicarea personalului dvs. atunci când cineva intra pe ușă și ce posturi tv ruleaza în zona de recepție. Acum începeți să examinați aceste experiențe. Ce oportunități de marketing vă lipsesc?
Apoi, ia în considerare modul în care cabinetul tau este privit în comunitate. Pentru mulți dentiști lipsa marketingului public se reduce la teama de a nu parea egoist. În realitate, teama de judecată și teama de eșec pot să vă amane succesul. Conform unei reguli de bază in marketing, aparțineți uneia dintre cele două categorii: sunteți un pește mare într-un iaz mic sau sunteți un pește mic într-un iaz mare.
Dacă cabinetul dvs. se află într-un oraș mic, sunteți în poziția perfectă de a domina scena de marketing. Deci, incredeti-va in fortele proprii si faceti ca numele cabinetului vostru sa fie pe buzele tuturor.
Pe de altă parte, aveti o clinica într-un oraș mare, trebuie să apelati la o altă abordare, pentru ca in acest sens audiență de pacienți dorita se ingusteaza. Analizati această audiență. Unde merg? Cine apelează la ele? Cum le poți atrage atenția? Dacă această audiență se situează în raza de 20 de km in jurul cabinetului dvs, utilizați informațiile geografice pentru a maximiza investiția de marketing.
Urmăriți tot ceea ce trimiteți
Imaginați-vă că ați decis să pierdeți 20 de kilograme. Dacă nu pasiti pe cantar la fiecare câteva zile, cum puteți măsura succesul dvs.? Cum veți ști care sunt obiceiurile alimentare care topesc kilogramele și care nu funcționează? Este la fel de important sa aveti un sistem de măsurare atunci când încercați să decideți care eforturi de marketing merită o investiție sporită, si care trebuie intrerupte.
Ar trebui să urmăriți campaniile dvs. de marketing si să cunoașteți sursa fiecărui apel primit. Înregistrați succesele fiecărui mesaj, observați tendințele fiecărei campanii, iar dacă ceva nu reușește să surprindă perspectivele noi sau pacienții, asigurați-vă că abandonați rapid aceste eforturi. Indiferent ce faceți, nu lăsați să vă descurajeze eșecurile de marketing!
Ridicați nivelul de toleranța la esec
Dacă există un sfat pentru tine când vine vorba de marketing, este aceasta: invata din eșecuri. Dacă creativitatea marketingului dvs. este zdrobită de frica de respingere, aceasta va iesi la suprafata. Campaniile pe care le produceți vor fi lipsite de viață, terne si indreptate catre esec.
Gândește-te ca la o plimbare printr-o livadă. O mare parte din fructele pe care le atingi vor fi culese, dar cele coapte, aromate sunt in partea de sus a copacului. Deci, cu idei bune, trebuie să lucrați pentru a ajunge la ele, dar acestea sunt campaniile care vă vor entuziasma potențialii pacienți.
Va trebui să accepți că un procent mare de marketing este o presupunere strategică. Este foarte dificil să iti creezi o idee fixa despre piata mai ales pentru că este în continuă schimbare. Tendințele sociale, crizele mass-media și buzzwords-urile se schimbă în mod constant, făcând munca ta sa fie foarte experimentală. Cu cât reduceți mai mult teama de respingere și schimbare și va maximizați energia creativă, cu atât mai mari vor fi succesele dvs. de marketing!
Daca iti doresti o agentie care sa se ocupe de marketingul cabinetului tau, poti apele la serviciile MarketDent.