smile@marketdent.ro +40 766 320 209

10 pasi prin care sa îti loializezi pacientii înca de la primul apel telefonic

În ciuda tuturor progreselor remarcabile ale tehnologiei comunicațiilor, telefoanele obișnuite servesc încă drept colac de salvare pentru cabinetele stomatologice. Cele mai multe relații medic-pacient începe cu un apel telefonic și modul în care se ocupă de faptul că prima interacțiune va avea probabil un efect profund asupra a ceea ce urmează ... sau nu. Acest apel al noului pacient ilustrează importanța vitală a unui script telefonic.

 

 

Cum funcționează Scriptingul telefonic

 

De îndată ce personalul recepției își dă seama că un apel este de la un pacient nou , ea ar trebui să pregateasca automat scriptul, modeland conversația astfel incat sa atinga mai multe obiective. Scriptul propriu-zis conține toate elementele cheie, dar nu este menit să fie memorat și repetat. Cea mai la indemana metoda de practică este jocul de roluri, în care ea primește "apeluri" de la ceilalți membri ai echipei în rolurile noilor apelanți.

 

Stăpânind scenariul și expunandu-l în cuvintele sale, persoana care va concepe scriptul va trebuie sa urmareasca urmatoarele puncte:

 

1. Căldură și entuziasmul persoanei care raspunde la telefon
2. Deschiderea cabinetului fata de noii pacienți
3. Lăudele aduse dentistului și echipei, care genereaza valoare în mintea apelantului
4. Colectarea nu numai a informațiilor pentru dosarul pacientului, ci și a datelor personale despre apelant
5. Stabilirea unui raport pentru a începe construirea relației pacient-medic dentist
6.  Afla cum a aflat pacientul despre cabinetul tau (recomandare din partea cui, internet, etc.)
7. Explicarea (într-un mod pozitiv) a politicilor cabinetului privind programarile, plățile etc.
8. Descrierea a ceea ce se va întâmpla în timpul primei vizite (de fapt o oportunitate de a aduce în conversație o serie de "puncte de vânzare" ale cabinetului tau stomatologic)
9. Stabilirea unei programari în termen de șapte zile
10. Personalul trebuie sa transmita mesajul ca așteaptă cu nerăbdare să întâlnească noul pacient

 

 

Aceleași principii se aplică si in cazul altor apeluri

 

Fiecare tip de conversație telefonică va avea propriile cerințe și obiective corespunzatoare fiecarui cabinet stomatologic, astfel încât aceastea să fie scris în mod corespunzător. Indiferent care este scenariul (subiectul conversatiei) veți obține rezultate mai bune daca veti avea pregătite scripturi și veti avea o instruire a personalului dvs. corespunzatoarea pentru a le putea utiliza în mod eficient.