smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

1
2

Lecția #7 Email clinică stomatologică: Subiectul e-mail-ului: Deschidere sau ștergere?

  Până acum ne-am focusat pe munca de început în ceea ce privește E-mail Marketing. Am înțeles care sunt elementele, ce putem face pentru a compune o listă calitativă, iar în continuare trebuie să vedem care sunt pașii pentru ca acest canal să devină funcțional.   Dacă lista a fost realizată urmând regulile, următorul pas este atenția deosebită pe care trebuie să o acordăm subiectului.   După cum...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #6 Email clinică stomatologică: Cum aduci abonați noi pentru platforma de e-mail marketing?

  Pentru că într-un capitol anterior am vorbit în linii generale despre cum se realizează o listă sau cum poți aduce abonați noi pe parcurs, astăzi vom intra puțin în detaliu.   Înainte de orice sfat, metodă sau exemplu, este necesar să conștientizăm că partea de e-mail marketing are o importanță deosebită în afacerea ta, fiind o metodă eficientă de a converti pe termen lung cu bani puțini.   Listele...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #5 Email clinică stomatologică: 8 idei creative pentru e-mail-uri atrăgătoare pentru pacienți

  Indiferent că ne referim la conținutul pe care îl furnizezi bazei de date deja existente sau îl promovezi pentru a aduce persoane noi în lista ta, felul în care îl realizezi este foarte important.   Principalul atribut la care trebuie să fii atent este să ai grijă să fii specific, să vizezi o singură problemă și tot conținutul să fie focusat pe ea: trebuie să oferi 10 pași pentru rezolvarea unei probleme,...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #4 Email clinică stomatologică: 5 reguli pentru un conținut calitativ în e-mail marketing

  În materialul anterior am discutat în linii generale despre cum trebuie să fie conținutul pe care îl furnizezi audienței pentru a avea impact. În completarea acelui material, astăzi îți vom prezenta 5 reguli generale pe care trebuie să le respecte conținutul pentru a avea impactul dorit.   1. Conținutul furnizat trebuie să rezolve o problemă Nu contează cât de atent ești la formulări, cum expui problema...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #3 Email clinica stomatologică: Cum convertești lead-urile în pacienți?

  Cum să creezi conținut care să îți convertească lead-urile în pacienți? În materialul anterior am stabilit ce este o bază de date, un magnet de lead-uri și cum să îți organizezi această bază de date pentru a fi ușor de lucrat cu ea.   Acest material trece în etapa urmatoare când se presupune că ți-ai format deja baza de date, listele și începi să transmiți conținut către aceștia....

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #2 Email clinică stomatologică: Atrage lead-uri de calitate cu Email Marketing

  Având în vedere că în cursul anterior am definit principalele elemente care țin de acest canal numit Email Marketing (email clinică stomatologică), putem trece mai departe, intrând în detaliu pe anumite sectoare.   Cunoscând foarte bine ceea ce presupune fiecare element ce compune E-mail Marketing-ul, reușim să îl facem un instrument funcțional și mai ales eficient.   Așa cum am spus în...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #1 Email clinica stomatologica: Ce este email marketing și cum te poate ajuta?

  Ce este E-mail Marketing și cum te poate ajuta? Înainte de orice informație legată de conținutul unui email clinică stomatologică, este important pentru orice dentist să cunoască câteva informații esențiale despre această metodă de a comunica cu potențialii pacienți și de a realiza o legătură pe termen lung cu aceștia.   Ce este E-mail Marketing? E-mail Marketing reprezintă un canal de comunicare prin intermediul unei...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica
1
2