Lecția #9 Email clinică stomatologică: 5 Secrete de aranjare a conținutului pentru a fi atrăgător
Până acum am analizat și am oferit sfaturi despre ce trebuie să conțină materialele furnizate prin intermediul canalului de E-mail Marketing, cum formulăm mesajele sau cum strângem audiența.
Un lucru care nu trebuie neglijat, fiind un factor extrem de important în creșterea ratei de conversie este reprezentat de felul în care aranjăm conținutul. Design-ul, alinierea și ordonarea sunt lucruri esențiale pentru succesul unui e-mail.
Iată câteva secrete de care trebuie să țineți cont pentru a realiza e-mail-uri atrăgătoare:
1. Folosește destule spații albe
Un e-mail bun înseamna o prezentare bună, iar spațiile libere te vor ajuta întotdeauna. Cei care citesc trebuie să fie capabili să scaneze mesajul transmis și să se pronunțe în câteva secunde.
Acesta este motivul pentru care trebuie să minimizezi textul și să lași destule spații albe.
În plus, iată câteva sfaturi bonus de care trebuie să ți cont:
- Evită paragrafele lungi, cu prea mult text
- Folosește 3 sau mai puține propoziții în fiecare paragraf
- Inserează caractere speciale (&*#) pentru fiecare paragraf important
- Elimină cuvintele de care nu ai nevoie
2. Evită template-urile
Fiecare platformă de e-mail marketing vine cu anumite template-uri, dar sfatul general este să alegi unul simplu sau să eviți pur și simplu aceste template-uri.
Folosirea template-urilor care ies în evidență dă un aspect de spam sau de vânzare conținutului tău, lucru care este de evitat.
Un scris normal, așezat atent în pagină poate să pară mult mai personal, atribut care atrage cititorul. Poți folosi și este chiar indicat să folosești editarea standard, să evidențiezi concepte cheie sau paragrafe importante, dar nu mai mult de atât.
3. Verifică exprimarea și gramatica
Nimeni nu o să fie deranjat dacă ai omis o litera sau ai dublat o virgulă pentru că audiența e conștientă că oricine este supus greșelii. Însă, trebuie să fii foarte atent la aspectele majore ale exprimării și la regulile de bază ale gramaticii.
Principalele greșeli taxate prin închiderea e-mail-ului se încadrează la lipsa acordului dintre subiect și predicat, folosirea greșită a anumitor termeni sau încălcarea regulilor gramaticale care vizează cratima.
4. 65 de caractere sau mai puțin
Formatarea unui e-mail poate fi o muncă obositoare deoarece necesită atenție la foarte multe detalii. Dacă este prea lung, va fi nevoie să îl întrerupi în prea multe locuri și va arăta dezorganizat, dacă este prea scurt conținutul va arăta neterminat.
Pentru a evita aceste probleme, indicația generală este să ai aproximativ 65 de caractere pe linie pentru că s-a demonstrat că acest lucru ajută la scanarea rapidă a mesajului de către cititor.
5. Testează fiecare e-mail
După ce ai făcut toți pașii de mai sus, nu uita să testezi e-mail-ul înainte de a-l expedia. Trimite-l în inbox-ul tău, deschide-l și pune-te în locul abonatului.
Trebuie să te asiguri de următoarele aspecte:
- Fiecare rând este corect editat
- Toate link-urile sunt funcționale
- Gramatica este respectată pe tot parcursul conținutului
- Toate butoanele de acțiune sunt funcționale și aliniate
Remedierea acestor greșeli va preveni numeroase probleme ce îți pot influența negativ rata de conversie și astfel, în doar 5 minute te asiguri că ai respectat toate sfaturile spuse anterior.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.