smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #7 Email clinică stomatologică: Subiectul e-mail-ului: Deschidere sau ștergere?

email clinica stomatologica

 

Până acum ne-am focusat pe munca de început în ceea ce privește E-mail Marketing. Am înțeles care sunt elementele, ce putem face pentru a compune o listă calitativă, iar în continuare trebuie să vedem care sunt pașii pentru ca acest canal să devină funcțional.

 

Dacă lista a fost realizată urmând regulile, următorul pas este atenția deosebită pe care trebuie să o acordăm subiectului.

 

După cum îi spune și numele, subiectul trebuie să sintetizeze atât de bine ceea ce transmiți încât audiența să fie interesată să deschidă e-mail-ul.

 

  • Înțelege-ți audiența

Primul pas în realizarea unui subiect convingător este analizarea audienței. De aceea, organizarea pe liste în funcție de interes, am spus încă de la început că este esențială.

 

Pentru a înțelege audiența trebuie să fii atent la câteva întrebări:

 

# Care sunt dorințele lor?

Definește foarte specific dorințele audienței tale și, foarte important, când vor să își îndeplinească aceste dorințe.

 

# Care sunt obstacolele lor?

Analizează factorii externi care îi împiedică pe aceștia să își îndeplinească dorințele identificate mai sus. Este important să vezi dacă acești factori îi fac să amâne momentul sau pot determina abandonarea procesului de satisfacere a acelei dorințe.

 

# Care sunt temerile lor?

Aici trebuie să analizezi și să definești factorii interni care îi pot împiedica pe aceștia să acționeze în scopul îndeplinirii dorinței.

 

  • Stabilește datele demografice

Având în vedere accesul facil la foarte multe cercetări și studii, acest pas important în cunoașterea audienței este unul destul de ușor. Trebuie doar să îți aloci puțin timp să cauți ceea ce te interesează și vei reuși să faci rapid profilul socio-demografic al potențialului pacient pentru un anumit tratament.

 

  • Stabilește profilul psihologic

Acest proces este puțin mai complex decât cel de stabilire a datelor demografice. Trebuie să faci o analiză complexă a forumurilor, comentariilor din social media și de pe diverse pagini. Apoi contabilizezi în funcție de întrebările de mai sus principalele caracteristici și vei reuși să îi încadrezi în funcție de aceste răspunsuri.

 

Răspunderea la întrebările de mai sus te va face să cunoști datele demografice și psihografice specifice audienței tale. Punând în balanță date precum vârstă, venituri, gen, cu date mai complexe precum așteptări, temeri și dorințe, vei reuși să realizezi profilul audienței tale.

Odată realizat acest profil, vei putea face ca subiectele să vizeze direct aceste atribute, făcându-i să le privească ca fiind foarte personale.

 

Astfel, prin răspunderea la aceste nevoie, prin oferirea soluțiilor pentru probleme și prin liniștirea cu privire la anumite temeri, te vei asigura că subiectul va determina deschiderea acelui e-mail.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.