Lecția #6 Email clinică stomatologică: Cum aduci abonați noi pentru platforma de e-mail marketing?
Pentru că într-un capitol anterior am vorbit în linii generale despre cum se realizează o listă sau cum poți aduce abonați noi pe parcurs, astăzi vom intra puțin în detaliu.
Înainte de orice sfat, metodă sau exemplu, este necesar să conștientizăm că partea de e-mail marketing are o importanță deosebită în afacerea ta, fiind o metodă eficientă de a converti pe termen lung cu bani puțini.
Listele pentru Email Marketing și investiția în imobiliare
Astfel, listele pe care le ai reprezintă proprietăți în care ai investit și ulterior îți vor aduce profit.
Dar, pentru a fi sigur de câștigurile viitoare trebuie să te asiguri că investiția în construirea acestor liste presupune doar materiale de calitate. Astfel, iată câteva sfaturi pe care, dacă le urmezi, te asiguri că lucrarea va fi una solidă și investiția una profitabilă:
#Focusează-te pe achiziția permanentă de abonați
Este chiar destul de simplu să faci asta pentru că ai nevoie de doar 2 pagini care, realizate cu atenție, își vor face treaba în scurt timp.
Prima pagină este cea care oferă ceva în schimbul abonării, iar despre materialele pe care le poți oferi am discutat deja într-un material anterior.
A doua pagină este cea care le mulțumește, fiind la fel de importantă pentru că face audiența să conștientizeze acțiunea, fiind baza relației pe termen lung pe care urmează să o creezi.
#Adu cât mai mult trafic către prima pagină
Interesul tău este ca acțiunile tale să aducă cât mai mult trafic către pagina de abonare. Așadar, tot ceea ce trebuie să te preocupe este să furnizezi conținut de calitate, de aici fiind un drum scurt până la abonare.
#Folosește Social Media
Foarte mulți folosesc canalele Social Media (Facebook, Instagram, Pinterest) doar pentru a genera conversie directă ceea ce nu este de ajuns. Este o metodă foarte eficientă să folosești Social Media pentru a strânge contacte pentru lista ta de E-mail Marketing pentru ca în timp să reușești să construiești o legătură ceea ce îți va transforma contactele în lead-uri de calitate.
# Targeteaza întotdeauna nișat
E-mail Marketing-ul este diferit de blogging, ceea ce înseamnă că întotdeauna trebuie să nișezi audiența cât mai specific. Construirea listei va fi mult mai ușoară și se va realiza mai eficient atunci când cunoști exact ceea ce caută audiența ta.
# Oferă soluții valoroase
Atunci când te concentrezi pe o anumită nișă avantajele încep să apară. Știi clar care este problema care neliniștește audiența, te focusezi pe ea și reușești să gasești soluții variate, dar mai ales calitative. Acest lucru va fi evidențiat și de cei care îți citesc conținutul, ceea ce favorizează realizarea unei legături puternice în timp.
# Realizează o ofertă
Email Marketing-ul funcționează foarte bine în stilul “promoție”. Nu trebuie să îi convingi să își cheltuie banii, dar formularea de tip ofertă le va da întotdeauna un motiv pentru care să acorde atenție informațiilor furnizate de tine.
Indiferent că le dai un articol, un video sau o descărcare gratuită a unei cărți, fă-i să creadă că fiecare e-mail venit de la tine le aduce un câștig.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos?
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.