Lecția #4 Email clinică stomatologică: 5 reguli pentru un conținut calitativ în e-mail marketing
În materialul anterior am discutat în linii generale despre cum trebuie să fie conținutul pe care îl furnizezi audienței pentru a avea impact.
În completarea acelui material, astăzi îți vom prezenta 5 reguli generale pe care trebuie să le respecte conținutul pentru a avea impactul dorit.
1. Conținutul furnizat trebuie să rezolve o problemă
Nu contează cât de atent ești la formulări, cum expui problema sau cât de frumos împachetezi informațiile într-un design atrăgător, dacă informațiile oferite nu oferă o rezolvare. Cei interesați au optat să primească acele informații și și-au creat niște așteptări, și anume să găsească o soluție pentru problema lor.
Așadar, trebuie să fii atent ca informația transmisă să fie corectă, iar rezolvarea să fie una eficientă și de încredere.
Poți alege să oferi soluția treptat, astfel încât cititorul să se convingă în timp că merită să îți acorde încrederea lui. Dacă îi oferi constant informații ce duc spre rezolvare sau îi expui permanent soluția oferită de tine, alăturând informații despre motivele pentru care este potrivită, în timp se va realiza acea legătură, iar tu vei deveni alegerea numărul 1 în mintea lui.
2. Trebuie să fii specific
Dacă cel care s-a abonat pentru a primi conținutul tău are o problemă, poți fi sigur că are deja destule informații pe tema respectivă. Faptul că internetul pune la dispoziție o cantitate infinită de informații îți îngreunează munca.
Ceea ce trebuie să faci este să te diferențiezi de restul informațiilor, să știi să concentrezi informațiile pe care le ai și să le formulezi într-un mod interesant.
Fiecare conținut furnizat trebuie să răspundă clar următoarelor 3 întrebări: Care este problema abordată? Care este soluția? De ce trebuie să aleagă soluția respectivă?
Dacă vei răspunde acestor întrebări cu siguranță conversia va fi extrem de ridicată.
3. Demonstrează prin argumente
O informație nu este valoroasă dacă cititorului nu îi inspiră încredere, iar în multitudinea de informații pe care le primește, argumentele sunt cele care pot face diferența.
La argumente se pot încadra mai multe tipuri de informații. Rezultatele pe care le-ai obținut deja reprezintă un instrument de convingere foarte puternic, fie că e vorba de mărturii sau poze “before&after”.
O altă metodă poate fi detalierea modului de funcționare al soluției oferite. Poți să exemplifici cum acționează un tratament, ce tehnologii folosești sau alte detalii reprezentive.
Poți utiliza și argumentul științific, furnizând ca argument studii și certificări ce vizează soluția oferită.
Astfel, te asiguri că informația furnizată este una credibilă și va avea efectul așteptat.
4. Ușor de consumat
Chiar dacă ești obișnuit cu un limbaj științific, trebuie să ții cont că modul de transmitere al informației trebuie să respecte un limbaj comun, ba chiar prietenos.
Încearcă să sintetizezi cât mai mult informația, astfel încat soluția să fie vizibilă la o primă scanare și adaptează limbajul la unul colocvial pentru a te apropia de audiență.
5. Laudă-te
În marketing nu e loc pentru modestie. Indiferent care crezi că este avantajul tău sau al soluției tale, important este să îl evidențiezi.
Dacă tu ești conștient de lucruri care îți par banale sau vizibile, ceilalți nu văd întotdeauna din aceeași perspectivă și au nevoie să le fie subliniate toate aceste caracteristici.
Iată 5 reguli pe care dacă le respecți atunci când realizezi conținut pentru a-l furniza unei audiențe, cu siguranță rezultatele nu vor întarzia să apară.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.