smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #3 Email clinica stomatologică: Cum convertești lead-urile în pacienți?

email clinica stomatologica

 

Cum să creezi conținut care să îți convertească lead-urile în pacienți?

În materialul anterior am stabilit ce este o bază de date, un magnet de lead-uri și cum să îți organizezi această bază de date pentru a fi ușor de lucrat cu ea.

 

Acest material trece în etapa urmatoare când se presupune că ți-ai format deja baza de date, listele și începi să transmiți conținut către aceștia. Însă, trebuie să ți cont ce conținut furnizezi pentru ca, în final, scopul să fie îndeplinit: convertirea cititorilor în pacienți.

 

Procesul începe cu strângerea bazei de date

Este important ca înainte să realizezi orice fel de conținut să îți încadrezi potențialii vizitatori într-un profil: ce problemă au, ce soluție caută, ce eforturi sunt dispuși să facă pentru o obține rezolvarea.

 

După stabilirea acestor criterii, ai realizat materialul pentru a-i convinge să se aboneze despre care am discutat în lecția anterioară, primul pas fiind făcut.

 

Procesul continuă cu furnizarea de conținut

Organizarea bazei de date strânse pe liste, despre care am mai discutat este esențială pentru ca subiectul conținutului să fie relevant pentru cititori. Dacă nu se respectă interesul pentru un anume subiect, rezultatele nu vor fi satisfăcătoare, în sensul că ori mail-urile nu vor fi deschise, ori se va realiza dezabonarea.

 

Materialul furnizat trebuie să respecte însa niște criterii:

 

Să vizeze problema

Este esențial să nu deviezi de la subiect și să respecți direcția pe care ai plecat și cu materialul inițial prin care i-ai atras pe cei interesați;

 

Să ofere o soluție

Nu este de ajuns să vorbești despre problemă pentru că oamenii caută soluții. Așadar, conținutul trebuie să ducă ușor către soluția oferită de tine pentru ca în timp, aceasta să rămână în mintea cititorilor, iar atunci când se hotărăsc, tu să reprezinți prima alegere.

 

Să ofere metode de acțiune

După ce îi arăți cât de bună și eficientă este soluția ta pentru problema lui trebuie să iei în calcul că un anumit procent este hotărât deja să acționeze, de aceea este indicat să ai permanent butoane de acțiune și date de contact.

 

Să fie conținut de calitate

Limbajul prietenos și ușor este indicat, dar atenția la calitatea conținutului este un punct esențial pentru cititori. Trebuie să le oferi permanent informații interesante și credibile pentru a te diferenția de materialele de duzină existente peste tot pe internet.

 

Iată deci, primele criterii la care trebuie să fii atent pentru ca materialul furnizat să reprezinte într-adevar un instrument eficient de convertire a cititorilor în pacienți.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.