Lecția #22 Cum să realizezi un email clinică stomatologică care să creeze o relație de angajament
“Engagement” este termenul folosit extrem de des în literatura de specialitate pentru a descrie legătura ce urmăresc toți oamenii de marketing să o realizeze cu audiența lor.
Pentru a înțelege mai bine descrierea acestui termen trebuie să analizăm faptul că la baza lui stă intenția de a determina audiența să treacă la acțiune, și anume să apeleze la serviciul promovat. Așadar, termenul “engagement” vizează finalizarea acțiunii, aplearea la serviciile celui care îi furnizează informațiile.
În acest context, legătura poate fi considerată formată atunci când:
- Abonații cred că formează o relație cu furnizorii de conținut prin intermediul conținutului furnizat. Ei au încredere în tine și găsesc conținutul pe care îl trimiți ca fiind util.
- Abonații trec la acțiune atunci când primesc conținut de la tine pentru că văd utilitatea informațiilor trimise și vor să apeleze la serviciile tale.
- Abonații reacționează la conținutul tău prin diverse metode precum: îl redirecționează către prieteni, distribuie link-urile sau postarile de blog, completează sondaje trimise de tine, îți răspund și îți adresează diverse întrebări.
Ceea ce trebuie să îți propui este ca abonații tăi să fie convinși să interacționeze cu conținutul pe care îl furnizezi indiferent de ora sau momentul din săptămână când îl trimiți.
Dacă abonații ajung să vadă acest schimb de acțiuni ca pe un dialog, misiunea ta este în mare parte îndeplinită. Chiar și atunci când nu apelează la serviciile tale, dar interacționează cu conținutul trimis, poți fi sigur că atunci când va avea nevoie de servicii precum cele furnizate de tine, vei fi prima opțiune la care apelează.
Interacționează în mod personal
Pentru a reuși să realizezi această legătură despre care am discutat este foarte important ca atunci când interacționezi cu audiența și furnizezi conținut să o faci într-un mod foarte personal.
Toate elementele descrise în cursurile anterioare te ajută să faci asta, dar iată-le pe cele mai importante de care trebuie să ți cont întotdeauna:
- adresarea directă
- stilul prietenos de a scrie
- utilizarea unui template cât mai simplu, necomercial
- font normal, cât mai puțin artistic
- propoziții scurte, paragrafe de maxim 3 rânduri
- destule spații albe
- scris mare.
Așadar, fără exagerare, email marketing-ul poate fi asemănat cu o relație romantică, iar prin conținutul trimis trebuie să îl convingi pe destinatar că tu ești cea mai bună alegere. În loc de flori și ciocolată, încearcă să identifici ce are nevoie și oferă-i, iar relația care se va forma îți va aduce multe beneficii.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile noastre:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.