smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #19 Email clinică stomatologică: Cum găsești un conținut interesant pentru publicul tău?

email clinica stomatologica

 

1. Începe cu subiectul

 

Așa cum am spus și în cursurile trecute, felul în care alegi tema, dar și metoda prin care o expui în cadrul subiectului este esențial pentru ca acesta să reușească să determine audiența să treacă mai departe la analizarea conținutului.

 

Subiectele la care reacționează audiența variază de multe ori, de aceea este dificil să prezici ce funcționează și ce nu.

 

Mulți oameni de marketing au raportat câteva sintagme clasice care funcționează în foarte multe cazuri: “Hey!”, “Deschide acum!”, “Vești proaste!”.  Acestea sunt câteva trucuri care funcționează la început, dar doar pânî ce mai mulți încep să le folosească, iar, de multe ori pot produce dezamăgire, când observă că subiectul nu are legătură cu conținutul.

 

Așadar, cea mai bună idee este să folosești o temă de interes într-o metodă care le stârnește curiozitatea.

 

Chiar și atunci când folosești schemele clasice încearcă să nu faci din acestea modele repetitive ci să folosești doar esența și să vii permanent cu o varietate de modificări pentru a nu deveni predictibil.

 

Chiar și atunci când un subiect este folosit repetitiv, cum este cel de bun venit pentru noii abonați, nu uita să testezi permanent mai multe variante pentru a găsi cea mai bună dintre acestea.

 

Trebuie să fii conștient că nu poți aduce de fiecare dată subiecte geniale, dar este important să îți construiești o reputație, urmând ca abonații tăi să deschidă mail-uri chiar și atunci când subiectele nu sunt geniale.

 

2. Conținutul este o provocare

 

Temele alese pentru conținut sunt, la început, alese cu grijă, atent studiate în funcție de problemele și nevoile audienței. Trebuie să menționăm, însă, că odată cu experiența, alegerea temelor de interes va veni natural facând parte din rutina zilnică.

 

Principalele teme de inspirație vor veni din practica zilnică, din întrebările adresate de către pacienți, tot ce trebuie să faci tu este să fii foarte atent la aceste lucruri.

 

O temă interesantă poate apărea și în urma citirii unui articol, a unei cărți sau a unei știri, iar tu vei cunoaște strategiile eficiente să extragi esența lor și să o transmiți într-un mod prietenos abonaților tăi.

 

Așadar, realizează o listă cu teme la care să poți adăuga de fiecare dată când întâlnești un subiect interesant și de la acestea folosește-ți cunoștințele pentru a oferi soluții problemelor întâlnite.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.