Lecția #18 Email clinică stomatologică 6 formule simple de realizare a unui subiect interesant
În cazurile în care ești inspirat poți găsi multe forme pentru a compune un subiect interesant plecând de la ideile pe care ți le-am dat în articolul trecut. Însă, pentru momentele în care ești în pană de idei, nu trebuie să te îngrijorezi pentru că ți-am pregătit câteva formule standard pe care poți să le aplici pentru a ieși subiecte extraordinare.
Fiind deja testate de alții, tot ce trebuie să faci tu este să analizezi audiența, așa cum te-am sfătuit deja în capitolul anterior. După ce cunoști scopurile, aspirațiile, problemele audienței, este clar că vei putea să oferi acestora soluțiile pe care le caută.
1. Modelul “cum să” – acesta este un model de bază a cărui funcționalitate a fost demonstrată în repetate rânduri. Plecând de la această întrebare, poți devia în schemele de bază sau unele mai complexe, cum sunt inlustrate în continuare:
Exemple:
- Cum să <beneficiu pentru audiență>
- Cum să <beneficiu pentru audiență> chiar dacă <barieră comună>
- Cum să <beneficiu pentru audineță> în mai puțin de <perioadă de timp>
2. Modelul link-ului surprinzător – reprezintă metoda de a insera o informație, o persoană sau o temă printr-o asociere surprinzătoare. Reprezintă un model ușor de aplicat atâta timp cât știi clar ce temă urmează să abordezi.
Exemple:
- Ce am învățat despe <subiectul> de la <persoană surprinzătoare>
- Ghid al unei <persoane surprinzătoare> despre <temă>
3. Modelul listă – este o metodă concentrată de a expune temele într-o formă ușor de parcurs care reușește întotdeauna să atragă atenția. Acest model este util pentru că merge scanat, iar audiența reușește să parcurgă imediat tema propusă.
Exemple:
- <cifră> metode să <faci ceva folositor>
- <cifre> lucruri surprinzătoare despre <tema aleasă>
- Top <cifră> motive pentru care tu ai <problema>
4. Modelul secretului – reprezintă formularea informației în așa fel încât audiența să fie nerăbdătoare să afle ceea ce nu se poate găsi oriunde, inducându-se ideea că un astfel de conținut nu trebuie ratat pentru că este o șansă unică.
Exemple:
- <cifră> metode secrete pentru a face <ceva bun>
- Iată ce <persoană cu autoritate> nu dorește să știți despre <subiectul abordat>
5. Modelul întrebării – este o tehnică foarte utilizată pentru că atunci când le pui tu întrebări îi determini să continue acest proces de introspecție, atrăgându-le atenția asupra subiectului.
Exemple:
- Ce se poate întampla dacă tu <faci o schimbare/ai o realizare>?
- <Problema aceasta> depinde de tine?
- Cunoști principalele motive pentru care <ceva bun/ceva rau> ce întâmplă?
6. Un model neobișnuit de propoziție – scoaterea din banal poate reprezenta o metodă surprinzătoare de atragere a atenției audienței. Încearcă să îi oferi ceva neobișnuit și vei vedea cum îți influențează rata de deschidere.
Exemple:
- <Afirmație surprinzătoare> (Ești concediat, #Nume)
- <Propoziție foarte neașteptată> (Cum te vei trezi fără dinți dintr-o dată?)
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.