smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #1 Email clinica stomatologica: Ce este email marketing și cum te poate ajuta?

email clinica stomatologica

 

Ce este E-mail Marketing și cum te poate ajuta?

Înainte de orice informație legată de conținutul unui email clinică stomatologică, este important pentru orice dentist să cunoască câteva informații esențiale despre această metodă de a comunica cu potențialii pacienți și de a realiza o legătură pe termen lung cu aceștia.

 

Ce este E-mail Marketing?

E-mail Marketing reprezintă un canal de comunicare prin intermediul unei platforme ce îți permite să te adresezi unei audiențe prestabilite.

 

Care sunt principalele elemente ale acestui tip de comunicare?

Primul element  pe care trebuie să îl luăm în considerare este reprezentat de platforma de e-mail. Pe piață există mai multe posibilități, iar din acest punct de vedere, cea mai bună alegere fiind făcută în urma analizei atente și punerii în concordanță cu nevoile celui interesat.

 

Al doilea element îl reprezintă conținutul care trebuie transmis. În cazul de față, conținutul trebuie atent stabilit în funcție de problemele de interes pentru pacienți, dar și atent redactat în funcție de foarte mulți factori pe care îi vom dezvolta în lecțiile următoare următoare.

 

Următorul element important este audiența. Aceasta este reprezentată de o bază de date care se poate cumpăra sau strânge în diverse feluri. Avantajos este că bazele de date care îți aparțin pot fi transferate chiar dacă alegi să schimbi platforma.

 

Care sunt avantajele canalului de E-mail Marketing?

  • este automatizat – fapt ce înseamnă că necesită muncă de construcție la început, ulterior fiind ca un mecanism ce își face singur treaba și generează pacienți;
  • este ieftin – față de alte metode de promovare, e-mail marketing are costuri mult mai mici, generând rezultate foarte bune pe termen lung;
  • este eficient – acesta se numără printre acele instrumente care au cele mai bune rezultate, reușind cu succes să convertească cititorii în pacienți.

 

Cum te poate ajuta E-mail Marketing: email clinică stomatologică?

Prin intermediul acestui canal poți comunica cu un număr mare de persoane în același timp, iar prin furnizare de conținut interesant vei reuși să realizezi o legătură strânsă cu aceștia, lucru ce îți va oferi ocazia să îi convertești foarte ușor în pacienți, fără prea mari eforturi.

 

Care sunt elementele unei campanii reușite?

Atunci când realizăm o campanie sunt multe elemente de care trebuie să ținem cont pentru ca rezultatele să fie eficiente. Printre acestea se numără:

  • Stabilirea audienței – este important ca cei cărora ne adresăm să fie interesați de subiectul abordat și să aibă nevoie de serviciul promovat;
  • Timpul – momentul când este trimis fiecare e-mail și perioada de pauză dintre acestea reprezintă factori importanți pentru succesul unei campanii;
  • Subiectul – formularea interesantă a subiectului este esențială pentru ca rata de deschidere să fie ridicată;
  • Conținutul – ce le transmiți, dar și cum le transmiți, contează extrem de mult pentru ca un mail să fie de succes, reușind să convertească cititorii în pacienți.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.