smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

1
2

Lecția #22 Cum să realizezi un email clinică stomatologică care să creeze o relație de angajament

  “Engagement” este termenul folosit extrem de des în literatura de specialitate pentru a descrie legătura ce urmăresc toți oamenii de marketing să o realizeze cu audiența lor.     Pentru a înțelege mai bine descrierea acestui termen trebuie să analizăm faptul că la baza lui stă intenția de a determina audiența să treacă la acțiune, și anume să apeleze la serviciul promovat. Așadar, termenul...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #21 Cum influențează momentul trimiterii rata deschiderii unui email clinică stomatologică

  O întrebare pe care și-o pun foarte mulți dintre cei care pornesc în utilizarea acestui canal de comunicare este legată de momentul  potrivit pentru trimiterea e-mail-urilor.   Totul depinde de audiență Ce trebuie să aflați este că nu există un moment standard referitor la acest aspect, ci faptul că depinde de fiecare audiență în parte. Dacă potențialii tăi pacienți au un loc de muncă foarte solicitant, cu...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #20 Email clinică stomatologică: Primul rând dintr-un e-mail poate face diferența

  Un aspect esențial pe care trebuie să îl cunoașteți este că anumite browsere nu afișează în inbox subiectul e-mail-ului, ci primul rând din conținutul acestuia.   Deci, pentru a determina rata de deschidere și a convinge audiența să parcurgă conținutul trimis, este extrem de important să acordați o mare atenție formulării primului rând din e-mail.   Puteți considera primul rând ca fiind un mini...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #19 Email clinică stomatologică: Cum găsești un conținut interesant pentru publicul tău?

  1. Începe cu subiectul   Așa cum am spus și în cursurile trecute, felul în care alegi tema, dar și metoda prin care o expui în cadrul subiectului este esențial pentru ca acesta să reușească să determine audiența să treacă mai departe la analizarea conținutului.   Subiectele la care reacționează audiența variază de multe ori, de aceea este dificil să prezici ce funcționează și ce nu.   Mulți oameni...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #18 Email clinică stomatologică 6 formule simple de realizare a unui subiect interesant

  În cazurile în care ești inspirat poți găsi multe forme pentru a compune un subiect interesant plecând de la ideile pe care ți le-am dat în articolul trecut. Însă, pentru momentele în care ești în pană de idei, nu trebuie să te îngrijorezi pentru că ți-am pregătit câteva formule standard pe care poți să le aplici pentru a ieși subiecte extraordinare.   Fiind deja testate de alții, tot...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #17: 5 curiozități pe care să le adaugi în subiectul unui email clinică stomatologică

  Importanța subiectului este un aspect intens dezbătut în cursurile de E-mail Marketing, iar într-un curs anterior și noi am dezbătut acest subiect și am văzut că este esențial ca subiectul să fie interesant pentru că el este cel care determină rata de deschidere a e-mail-urilor.   Într-adevar, pe lângă subiect contează foarte mult și numele expeditorului și reputația acestuia, dar importanța subiectului nu...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #16 Email clinică stomatologică: Sunt sau nu bune Pop-up-urile pentru abonare?

  Unul dintre cele mai convenționale sectoare în ceea ce privește formularele de abonare este reprezentat de pop-up-uri.   Ce sunt pop-up-urile? Acestea reprezintă formulare care apar atunci când navighezi pe un site și te oprești pentru a analiza dacă rămâi sau părăsești pagina respectivă. Popup-urile sunt folosite de foarte mulți ani pe site-uri și sunt în mod tradițional asociate cu etapa importantă a...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #15 Funcționează adăugarea fără permisiune în lista de email marketing clinică stomatologică?

  Am discutat și în trecut de faptul că începutul procesului de E-mail Marketing este reprezentat de constituirea unei liste.   Cu doar câteva mii de contacte, uneori doar cu câteva sute, acest canal de comunicare poate deveni unul foarte profitabil. Dar, pentru mulți interesați de această metodă de comunicare, strângerea listei de contacte reprezintă o adevărată barieră pentru că nu își imaginează cum pot...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #14 Email clinică stomatologică: 4 pași pentru un e-mail care să convingă

  General sau Specific?   Mulți dintre cei care încep să realizeze conținut își imaginează audiența ca fiind o persoană foarte inteligentă, de aceea au o temere în a demara acest proces.   Aceștia cred că audiența este formată din persoane foarte diferite între ele și că este aproape imposibil să realizezi conținut care să vizeze măcar o parte dintre aceștia.   Aici intervine greșeala multor oameni de...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #13 Email clinică stomatologică: 10 reguli obligatorii în e-mail marketing

  E-mail Marketing  reprezintă un  canal eficient de îmbunătățire a afacerii tale, reprezentând o soluție care are efecte pe termen mediu si lung.   Cu o listă mare, ai posibilitatea să te conectezi costant cu mii de pacienți interesați de serviciile tale prin intermediul a câteva click-uri. De aceea, E-mail Marketing reprezintă o oportunitate excelentă pe care alte canale de comunicare nu o oferă.   Ceea ce...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #12 Email clinică stomatologică: 6 locuri de unde poți aduce abonați noi

  O listă de email nu reprezintă nimic dacă nu are trafic. Aducerea de abonați noi trebuie să fie o preocupare permanentă pentru tine dacă vrei ca rezultatele muncii tale să fie satisfăcătoare.   Traficul reprezintă modul prin care utilizatorii descoperă conținutul tău și se pot abona pentru a primi și alte informații. Ca să îi poți transforma din vizitatori în abonați trebuie să muncești conștiincios pe termen lung....

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #11 Email clinică stomatologică: Cum să urmărești statisticile despre e-mail-urile tale

  Succesul în E-mail Marketing Nimeni nu are succes instant în E-mail Marketing. Este un proces care poate dura luni până devine unul cu rezultate bune sau chiar ani pentru unele extraordinare. Ce te poate ajuta însă să îți urmărești evoluția și să faci permanent modificări pentru a ajunge mai rapid la rezultatul așteptat este să testezi permanent și să urmărești rezultatele prin intermediul statisticilor.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #10: Întrebări de adresat pentru a testa funcționalitatea unui email clinică stomatologică

  Dacă ai respectat regulile generale pentru realizarea subiectului și a unui email clinică stomatologică. conținutul trebuie să fie unul util și să își îndeplinească scopul, acela de a converti foarte bine.   Totuși, pentru a te asigura că materialele sunt unele calitative, ți-am pregătit câteva instrumente secundare prin care poți verifica funcționalitatea lor.   Întrebarea de bază Ca să poți pleca...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #9 Email clinică stomatologică: 5 Secrete de aranjare a conținutului pentru a fi atrăgător

  Până acum am analizat și am oferit sfaturi despre ce trebuie să conțină materialele furnizate prin intermediul canalului de E-mail Marketing, cum formulăm mesajele sau cum strângem audiența.   Un lucru care nu trebuie neglijat, fiind un factor extrem de important în creșterea ratei de conversie este reprezentat de felul în care aranjăm conținutul. Design-ul, alinierea și ordonarea sunt lucruri esențiale pentru...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #8 Email clinică stomatologică: Cum să implementezi subiectul e-mail-ului în conținut.

  Despre importanța subiectului și cum să îl faci să fie interesant pentru a fi deschis de către audiență am discutat în cursul anterior.   Urmând logic pașii de implementare a acestui canal, astăzi vom vedem cum facem trecerea de la subiectul interesant la un conținut la fel de interesant.   Pentru a reuși să păstrezi interesul noi îți oferim două metode:   1. Realizează un email de tipul...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica
1
2