smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Rămâi conectat cu pacienții în timpul pandemiei Coronavirus și realizează un plan de marketing

marketing clinica stomatologica

 

Frustrările și temerile tale sunt normale în această perioadă. Pacienții tăi se simt la fel în acest moment. Însă, vă puteți pune la treabă chiar înainte de redeschidere, concentrându-vă pe cea mai bună strategie de marketing.

 

Începeți prin a vă concentra pe marketingul clinicii voastre. Vă puteți salva clinica cu o strategie de comunicare atentă.

Continuați să citiți pentru a afla cum marketingul vă poate ține conectat cu pacienții voștri și cum chiar poate atrage noi pacienți.

 

Combaterea Coronavirusului

 

Înainte de a face orice marketing, începeți cu o simplă acțiune: aveți grijă de voi!

 

Acest lucru poate părea ridicol, dar este primul pas în dezvoltarea unei strategii de marketing excelente pentru afacerea voastră. Starea de bine personală poate duce la o minte clară și gânduri clare, iar această mentalitate vă va ajuta să dezvoltați strategii care să le servească cel mai bine pacienților.

 

#1 Conectați-vă cu pacienții

 

Pe termen scurt, vă puteți concentra pe conectarea cu pacienții.

 

Un text bine gândit care spune „ne gândim la tine” sau o postare pe blog care îi ajută să facă față distanțării sociale, să-și țină casa în siguranță și să aibă grijă de sănătatea familiei lor sunt toate modalități de a informa pacienții ca nu ai uitat de ei și ești aici pentru ei, precum și mai târziu, când se deschid ușile.

 

Folosiți canalele de socializare pentru a posta acolo o dată sau de două ori pe săptămână. Faceți postarea cât mai personală și ajutați-vă pacienții să se concentreze pe sentimente pozitive, cum ar fi speranța sau acțiuni pozitive. Puteți posta o fotografie a echipei spunând „Hei, ne lipsiți” sau „Suntem cu toții împreună”. Un mesaj plin de compasiune în acest timp este mai probabil să îi facă să se întoarcă în momentul redeschiderii.

 

#2 Actualizați-vă platforma pentru pacienți

 

Utilizați acest timp pentru a actualiza platforma pacientului. Actualizați toate informațiile pe care pacienții trebuie să le cunoască despre starea actuală a clinicii.. Spuneți-le că sunteți în pauză temporar pentru a-i proteja pe ei și personalul vostru.

 

Utilizați fie un e-mail, fie o platformă de comunicare a pacienților pentru a discuta cu pacienții voștri și anunțați-i ce puteți și nu puteți face în prezent. Spuneți-le ce servicii puteți oferi în acest moment. De exemplu, dacă situația voastră vă permite să efectuați proceduri de urgență, spuneți-le acest lucru. Dacă puteți, dați-le o dată pentru momentul în care credeți că vă veți întoarce la clinică.  

 

În timp ce ușile tale pot fi închise în acest moment, pacienții tăi vor aprecia că le-ai oferit informatii și îți vor oferi rezervări (programări) în avans. În acest fel, ei sunt siguri că îngrijirea lor dentară va continua odată ce clinica voastră se va deschide. 

 

#3 Dezvoltați-vă strategia de marketing pentru clinica voastră

 

Acesta este momentul perfect pentru a vă evalua și îmbunătăți strategia de marketing.

 

Încercați să adunați 20 până la 30 de imagini „înainte” și „după” și informații despre cazuri specifice. Nu aveți nevoie de numere precise sau informații personale, ci doar o listă cu vârsta și  sexul, împreună cu procedurile pe care le-ați efectuat pentru acel anumit pacient. Includeți orice alte detalii care ar putea fi relevante pentru un potențial pacient care caută același tip de procedură.

 

Amintiți-vă doar că imaginile contează. Imaginea potrivită va vinde o idee și vă va ilustra abilitățile mai bine decât pot explica cuvintele. Va arăta ce poți face pentru pacienții tăi.

 

#4 Gândește-te ca un pacient

 

Ia-ți ceva timp să te gândești cum ar face pacientul tău și să iei în considerare ce l-ar interesa.

 

Pacienții tăi se află în aceeași barcă ca și tine, mulți dintre ei acasă, departe de muncă sau lucrând de acasă, în timp ce se afla în aceeași casă cu toți membrii familiei lor. Care sunt preocupările, grijile, gândurile pacienților tăi? La ce se gândesc ei acum?

 

Rotiți-vă strategia de marketing pentru a putea satisface nevoile pacienților. Începeți din perspectiva unui pacient care nu vă cunoaște. Ce ar căuta acel pacient?

 

Luați în considerare ce ați face dacă ați avea nevoie de un serviciu. Dacă ați căuta un spa, un cabinet stomatologic sau un mecanic, ce ați face? Unde ați merge să căutați o afacere care v-ar putea ajuta și ce ați căuta care să vă indice faptul că afacerea este de încredere?

 

Până la urmă, ești și consumator. Așadar, în timp ce luați în considerare modul în care vă puteți comercializa afacerea, gândiți-vă ca un consumator.

 

Începeți cu o căutare pe Google de bază de pe telefonul vostru. Căutați „clinică stomatologică în apropiere de mine”. Dacă clinica voastră nu apare în prima pagină, atunci trebuie să vă gândiți la strategia voastră SEO.

 

#5 Evaluează-ți site-ul

 

Uită-te la site-ul tău și la alte materiale de marketing. Gândiți-vă la ele din punctul de vedere al unui potențial pacient, cineva care nu vă cunoaște deloc. Care este prima impresie și ce le spun materialele despre tine? Ce spune site-ul web unui pacient despre clinica ta? Ce soluții oferiți pentru nevoile unui pacient în acest moment?

 

În trei-cinci secunde, un pacient trebuie să poată vedea ce servicii și soluții oferiți. Dacă nu puteți vedea acest lucru rapid, atunci trebuie să vă reamplificați site-ul. Gândiți-vă ce puteți face diferit pentru a crea o conexiune cu pacientul. Gândiți-vă la călătoria unui pacient de la o căutare pe Google la site-ul vostru web.

 

Dacă simțiți că site-ul răspunde imediat la aceste întrebări, apoi săpați puțin mai adânc. Serviciile sună personale sau generice? Vi se pare că aveți încredere în clinica voastră, sau site-ul web definește serviciul în mod generic? Luați în considerare adăugarea unui mesaj care comunică starea curentă a clinicii voastre sau un mesaj încurajator. În acest fel, când o persoană îți vizitează site-ul, vede mesajul imediat. Asigurați-vă că orele și zilele cu activitate sunt publicate, de aceea, atunci când reveniți la muncă, pacienții vor vedea când vă pot suna sau se așteaptă să vă găsească la clinică.

 

#6 Caută ajutor profesional

 

Acum ați petrecut ceva timp prin procesul de a găsi un medic stomatolog ca și cum ați fi un pacient nou. Este posibil să observați o anumită oportunitate de îmbunătățire în strategia actuală de marketing și puteți avea câteva idei despre cum să o remediați.

 

Dacă vă simțiți copleșiți sau dacă doriți să vă duceți marketingul la nivelul următor, căutați o echipă de marketing concentrată în mod special pe clinicile stomatologice.

 

O agenție de marketing vă va oferi mai mult decât simple idei bune. Acestea ar trebui să aibă un software care vă permite să accesați date care vă vor ajuta să serviți și mai bine pacienții.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul dintre planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.