Pacienții, echipa și clinica- La ce să vă gândiți în timp ce vă pregătiți să redeschideți cabinetul?
Odată cu impactul pandemiei COVID-19 în țara noastră, ultimele două luni au adus o stare de neliniște asupra tuturor în ceea ce privește trecerea la o viață “normală”. Este posibil în ceea ce privește clinica ta, la fel ca în cazul multor altele să fi fost închisă în ultimele săptămâni, ceea ce înseamnă noi obstacole în abordarea afacerii tale.
Redeschiderea clinicii stomatologice poate fi o sarcină stresantă. Însă, noi venim cu o serie de sfaturi pe care le puteți lua în considerare atunci când vă pregătiți să o redeschideți.
Crearea unei liste de sarcini, comunicarea cu personalul și pacienții, cât și asigurarea unui spațiu sigur vă va ajuta să asigurați o redeschidere cât mai eficientă.
Sfatul #1 Comunică cu pacienții tăi
- Site-ul vostru este actualizat?
Adăugați o pagină web cu informații actualizate COVID-19. Acest lucru îi vor asigura pe pacienții voștri că sunteți la curent cu ultimele evoluții și că luați toate măsurile de precauție pentru a vă asigura un mediu cât mai curat și în siguranță, atât pentru ei, ca pacienți, cât și pentru întreaga echipă medicală.
- Este Social Media activă și furnizează conținut relevant?
Într-o perioadă în care singura noastră formă de conectare unii cu alții este prin intermediul tehnologiei, păstrarea la curent cu postările voastre de pe Social Media este mai importantă ca niciodată.
- Asigurați-vă că vă anunțați pacienții când atât voi, cât și personalul vostru veți fi din nou la clinică, ce faceți pentru ca, clinica să fie gata să se redeschidă și când se pot aștepta să înceapă reprogramările programărilor anulate în timpul pandemiei COVID-19 și programările viitoare.
- Oferiți sfaturi despre sănătatea orală a pacientului. În acest moment, o mulțime de pacienți vor rămâne în urmă în ceea ce privește păstrarea sănătății orale; sfaturi despre cum să îsi mențină în mod eficient o igienă bună îi vor ajuta pe acești pacienți până când vor putea să revină la rutina lor obișnuită. Acest lucru va ajuta, de asemenea, să le reamintească pacienților cât de importantă este igiena orală pentru sănătatea lor generală.
- Ați comunicat prin e-mail cu pacienții voștri?
Comunicarea prin e-mail este foarte importantă acum. Informarea pacienților că sunteți încântați să-i vedeți înapoi la clinică și să-i informați cu privire la o posibilă dată de redeschidere este esențială pentru a rămâne conectat.
- Amintiți-le pacienților despre controlul de rutină pe care ar putea să-l reprogrameze; acesta ar putea fi, de asemenea, un moment bun pentru a include sfaturi de igienă orală la domiciliu.
- Comunică și împărtășește orice măsură de precauție relevantă pentru controlul infecțiilor pe care o adoptă clinica ta pentru a-ți metine pacienții, personalul și întreaga comunitate în siguranță.
- Aveți un plan în vigoare pentru a reprograma o programare anulată?
Pentru că, clinica a fost închisă săptămâni întregi, există mulți pacienți care trebuie să fie reprogramați. Vara este cea mai aglomerată perioadă a anului pentru majoritatea cabinetelor stomatologice, astfel trebuie să aveți un plan și să faceți loc pentru toate aceste reprogramări. Întocmirea unui plan în vederea reprogramării tuturor pacienților îi vor asigura pe aceștia că sunteți conștienți de necesitatea reprogramării și mai ales, sunteți interesați de importanța sănătății lor orale.
- Prelungiți orele de lucru pentru a vedea acei pacienți cărora li s-au anulat programările în timpul stării de urgență?
Creați un plan în jurul orelor prelungite, verificați dacă personalul este disponibil pentru acele ore și comunicați pacienților intervalele stabilite îi care îi puteți reprograma.
Sfatul #2 Comunică cu personalul tău
- Stabilește obiectivele împreună cu echipa ta
Ca și în cazul oricărui tip de întrerupere a activității clinicii, este important să reuniți echipa și să discutați înainte de redeschidere. Moralul echipei s-ar putea reduce după câteva săptămâni grele cum au fost acestea.
Împărtășiți scenarii posibile care pot apărea și discutați prin intermediul acestora pentru a vă pregăti personalul pentru gestionarea diferitelor situații cu pacienții. Situațiile pot include revizuirea soldurilor contului pacientului; reprogramarea programărilor, știind orele și zilele dorite; răspunderea la întrebări cu privire la COVID-19 și comunicarea măsurilor de precauție pe care le ia clinica voastră.
- Examinați standardele și precauțiile privind securitatea și administrarea sănătății în muncă cu personalul vostru
Vă va ajuta să vă păstrați personalul la curent cu schimbările de zi cu zi ale informațiilor despre COVID-19.
Sfatul #3 Faceți clinica voastră un loc sigur
- Luați măsuri suplimentare pentru a vă asigura siguranța mediului clincii voastre
Cabinetele stomatologice trebuie să respecte întotdeauna regulile pentru a se asigura că fiecare pacient este tratat ca și cum ar putea avea o boală infecțioasă. Însă, cu COVID-19, pentru mulți dintre pacienții voștri, este cu atât mai important să se simtă în siguranță și protejați la clinica voastră.
- Folosiți afișe în interiorul clinicii pentru a comunica orientări privind distanțarea socială.
- Urmați o procedură stabilită pentru depistarea pacienților simptomatici sau infectați cu COVID-19 înainte de programare.
- Îndepărtați orice lucru din sala de așteptare care nu este necesar sau ar putea colecta germeni (reviste, jucării, pixuri și obiecte similare).
- Folosiți telefonul pentru a vă conecta cu pacienții și pentru a răspunde la întrebări înainte de a-i programa sau înainte de a confirma programarea.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.