Marketingul clinicii tale va fi „în regulă” după Covid-19?
Cu siguranță există o lumină la capătul tunelului COVID-19.
Indiferent dacă este lumina zilei de recuperare sau farul trenului de recesiune care urmează.
Oricum, clinicile stomatologice trebuie să fie pregătite pentru ceea ce se ascunde de cealaltă parte. Pentru a vă recupera cu succes după închidere, va trebui să vă asigurați că faceți totul „bine” atunci când vine vorba de marketing.
Transmiterea corectă a mesajelor
COVID-19 a transformat consumatorii, prioritățile și preocupările lor. Mesajele de marketing pe care le-ați folosit înainte de pandemie pot fi nu numai ineficiente, dar pot fi de fapt insensibile pentru pacienții care sunt profund preocupați de siguranță sau finanțe.
Examinați toate mesajele de pe site-ul vostru web, paginile de vânzare, rețelele de socializare, e-mailurile, mesajele text și mesageria vocală pentru a vă asigura că înțelegeți ceea ce doresc și au nevoie pacienții voștri chiar acum, nu ceea ce au avut nevoie acum câteva luni. Asigurați-vă că evaluați și imagini și videoclipuri pentru a vă asigura că sunt adecvate într-o lume COVID-19.
Dacă voi sau membrii echipei sunteți ocupați să pregătiți cele necesare pentru redeschidere, cereți agenției să se ocupe prin intermediul tuturor strategiilor de marketing.
Buget adecvat
Aproape 95% din cabinetele stomatologice au raportat recent că pacienții au fost reduși cu 75% sau mai mult în timpul COVID-19. Acest lucru ar trebui să se îmbunătățească oarecum, întrucât statele continuă să ridice restricțiile și să se redeschidă mai multe cabinete stomatologice, dar totul va reveni treptat la nivelurile normale de producție. Cu mai puține venituri cu care să lucrezi, bugetul tău de marketing trebuie să fie alocat mai eficient ca oricând.
Oprirea completă a marketingului nu este înțelept, dar puteți colabora cu agenția voastră de marketing pentru a ajusta cheltuielile și a maximiza rentabilitatea investiției (ROI). Este în regulă dacă trebuie să întrerupeți temporar o anumită strategie sau o campanie pentru a reduce costurile, dar rețineți că poate dura ceva timp pentru a recăpăta impulsul când sunteți gata să îl reporniți.
Așteptări corecte
Noul „normal” nu va fi același cu vechiul „normal”, așa că nu vă așteptați la comparații între mere și mere când vine vorba de măsurarea eficienței eforturilor de marketing acum în raport cu rezultatele voastre înainte de izbucnire. Asta nu înseamnă că nu ar trebui să urmărești datele, ci să fii realist în ceea ce privește stabilirea de noi criterii de referință pentru indicatorii voștri publicitari.
Continuați să examinați datele cu o agenție de marketing în mod regulat și discutați despre variațiile neașteptate pentru a determina dacă acestea sunt fluctuații normale sau dacă sunt necesare modificări ale mesajului sau strategiei voastre.
Alegerea unei agenții adecvate
Acum poate fi, de asemenea, un moment bun pentru a reflecta asupra relației cu agenția voastră de marketing (dacă aveți una). Au fost „prietenul la nevoie” pe care îl așteptați atunci când căutați sprijin în timp ce clinica a fost (este) închisă? Ți-au pus nevoile înaintea lor? Puteți conta pe ei pentru a vă scoate din criza provacată de COVID-19 și pentru a vă aduce la recuperarea REALĂ?
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.