Cum poate marketingul să depășească noile obiecții ale pacienților după COVID-19
Nu cred că vreunul dintre noi se îndoiește că stomatologia va fi foarte diferită atunci când vom ieși din partea de recuperare a acestei pandemii. Cu siguranță, controlul infecțiilor, asigurarea și politicile de guvernare se vor schimba.
După COVID-19, nu va fi vorba doar despre modul în care voi tratați pacienții. Va fi, de asemenea, despre modul în care ei vă tratează.
Pandemia Coronavirus a schimbat total regulile, iar oamenii învață să reexamineze lucrurile care au fost luate odată de la sine. Aceasta include si relația lor cu medicul stomatolog.
Dar nu vă faceți griji. Dacă luați unele decizii inteligente de marketing, veți fi pregătiți pentru întrebările dificile pe care le veți întâmpina atunci când redeschideți.
Cum îmi voi putea permite îngrijirea stomatologică?
COVID-19 a transformat economia noastră din interior. Multe familii care aveau surse sigure de venit și beneficii sigure de sănătate și stomatologice se întreabă brusc cum vor face să depășească situația. Acești oameni vor împinge vizitele stomatologice în jos pe lista de priorități atunci când vine vorba de cheltuieli.
Explicarea pacienților că amânarea tratamentului preventiv și restaurator poate duce la cheltuieli și mai mari și probleme medicale mai grave îi pot ajuta să mențină în perspectivă importanța îngrijirii stomatologice. Dar, chiar dacă puteți convinge pacienții că vizitarea clinicii voastre este la fel de importantă ca oricând, există încă întrebarea cum își pot permite.
Aplicarea reducerilor tratamentelor de igienizare și examinarea pot fi exact căutarea pacienților care vor sa diminueze cheltuielile. Deși acest tip de promovare este de obicei utilizat pentru a atrage noi pacienți, luați în considerare și încercarea de a reactiva pacienții vechi.
Pentru soluții pe termen lung, dacă oferiți plăți flexibile, informați-i pe oameni. Finanțarea de la terți precum CareCredit poate fi o opțiune viabilă pentru pacienții care doresc să-și planifice plățile și să profite de finanțarea promoțională. Puteți adăuga o aplicație de credit personalizată pe site-ul vostru web pentru a simplifica procesul.
Discuțiile despre costuri și finanțare la începutul procesului de tratament sunt mult mai eficiente decât să le arunci ca o bombă la sfârșit.
Este sigur să vizitați medicul stomatolog?
Clinicile stomatologice se vor redeschide înainte ca COVID-19 să fie complet dispărut, ceea ce înseamnă că va exista în continuare teama de a nu fi infectat. Percepția greșită potrivit căreia cabinetele stomatologice au fost oprite de la efectuarea tratamentului de rutină doar pentru a preveni riscul de infecție - și nu în primul rând pentru a limita deficitul de EPP - face ca provocarea să fie și mai mare pentru stomatologi.
Folosește marketingul pentru a asigura pacienții cu privire la procedurile îmbunătățite de control al infecțiilor pe care le practică personalul. Videoclipurile sunt cele mai credibile, astfel încât acestea pot fi deosebit de eficiente pentru a arăta standardele de siguranță pe care le urmați. Dacă puteți să obțineți mărturii de la pacienți cu privire la cât de sigur s-au simțit în timpul vizitei lor, împărtășiți-le pe site-ul vostru web și în conturile de socializare pentru a-i asigura și pe alții.
Trebuie să plec de acasă?
Distanțarea socială și munca la domiciliu au revoluționat comerțul. Tot ce s-ar putea face de la distanță, virtual a fost implementat. Și, în timp ce pacienților nu le place neapărat să fie îngrijiți în casele lor, ei se obișnuiesc cu stilul de viață de a „face totul de acasa din canapeaua lor”.
Drept urmare, unele dintre procesele și procedurile voastre vor fi acum considerate ca fiind incomode. Norma se va orienta către plăți online, programari online și chiar stomatologie online. Puteți folosi timpul liber pentru a implementa unele dintre aceste servicii înainte de redeschidere.
Dacă le implementați, promovați aceste noi oferte prietenoase pentru pacienți, împreună cu informațiile de siguranță menționate mai sus, deoarece comoditatea și securitatea de a face lucrurile de acasă sunt interrelaționate.
Pe de alta parte, întrucât vizitarea clinicii poate părea mai dificilă pentru pacienți după redeschidere, faceți experiența cât mai plăcută. Reînnoiește-le programarile pentru a elimina timpul de așteptare și antrenează-ți personalul pentru a oferi o experiență „wow” pacienților.
Nu uitați să cereți părerea pacienților voștri
După ce primiți înapoi pacienții, asigurați-vă că le cereți feedback. Aflați ce altceva puteți face pentru ca experiența lor să fie mai bună și ce i-ar face să se simtă și mai în siguranță. Orice oportunități pe care le aveți pentru a genera recenzii și mărturii pozitive vă vor ajuta să aduceți mai mulți pacienți înapoi.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.