Crearea unei experiențe pozitive pentru pacienți (chiar și în timpul unei pandemii)
Crearea unei experiențe excelente pentru pacienți poate părea dificilă uneori pentru medicii stomatologi.
În timpul COVID-19, se pare că este absolut imposibil.
Dar într-adevăr, nu este. Pentru a oferi o experiență pozitivă pentru pacienții voștri, chiar și în timpul unei pandemii, trebuie doar să vă concentrați atenția pe urmatoarele șase puncte.
#1 Prudență
Asigurarea siguranței clinicii și a procedurilor de tratament pentru pacienții vostri este fără îndoială prioritatea numărul unu. Asigurați-vă că respectați ghidul OSHA, CDC și ADA. De regulă, luați aceleași precauții cu pacienții pe care le-ați lua cu membrii familiei. După ce ați finalizat noul protocol de control al infecțiilor, asigurați-vă că-l includeți pe site-ul vostru web într-o locație usor de vizualizat.
#2 Preocuparea
Amintiți-vă că această perioadă a fost dificilă pentru toată lumea. Chiar dacă programul vostru este ocupat, nu subestimați importanța convorbirilor personale cu pacienții. Făceți-vă timp pentru a-i întreba cum fac față, cum se descurcă familia lor și cum se simt, astfel încât să știe că aveți un interes real pentru bunăstarea lor.
#3 Compasiune
Este probabil ca acele întrebări pe care le puneți să dezvăluie dificultățile financiare cu care pacienții se confruntă. Multe persoane au pierdut venituri și asigurările stomatologice, ceea ce face ca îngrijirea dentară să fie mai puțin accesibilă. Oferirea de opțiuni de plată flexibile, finanțare le poate ușura sarcina.
#4 Confort
Deși atenuarea riscului de pacienți care aduc virusul COVID-19 în clinica voastră este importantă, nu doriți să le oferiți sentimentul inconfortabil că pot reprezenta un potențial pericol pentru sănătatea voastră și a echipei. Luați măsurile de precauție corespunzătoare, cum ar fi să le cereți să poarte măști și să țină cont de distanțarea socială si încercați să puneți accentul pe modul în care protecția lor este cea mai mare prioritate.
#5 Încredere
Chiar dacă a necesitat mult timp pentru a explica noile proceduri de control al infecțiilor prin intermediul site-ului, al social media și al e-mailurilor, obținerea de recenzii și mărturii ale unor persoane care au primit tratament la clinica voastră și prezintă că serviciile voastre sunt realizate în medii de lucru sigure pot fi mult mai eficiente în crearea încrederii decât orice spuneți voi înșivă.
#6 Comoditate
Dacă s-ar putea spune că oamenilor le-a plăcut ceva în legătură cu pandemia, ar fi comoditatea pentru că majoritatea întreprinderilor / companiilor au fost obligate să găsească noi modalități de a opera online. Fiind capabili să finalizați documentele, să plătiți facturile și să realizați programările online pot fi îmbunătățiri eficiente aduse clinicilor stomatologic învechite. COVID-19 s-ar putea să te forțeze să activezi conform unui sistem de programări mai eficient și niciun pacient nu s-a plâns vreodată de un stomatolog care respectă ora programărilor.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.