Lecția #5 Branding Clinică Stomatologică: 7 pași pentru realizarea unui plan de branding de succes
Deși pare simplu de gândit o asemenea strategie pentru branding clinică stomatologică, aceasta necesită atenție la foarte multe detalii pentru a-și dovedi eficiența. Dar, pentru a nu omite multe dintre aceste detalii, munca poate fi foarte bine organizată, iar prin respectarea următorilor pași te vei asigura că mesajul transmis are conținutul și forma adecvată.
1. Pune pacientul pe primul plan
Atunci când îți stabilești direcția și își structurezi mesajul este extrem de important să muți focusul de pe serviciul pe care îl oferi spre pacient. Trebuie să ai grijă permanent ca audiența să fie ținta, astfel te vei asigura că mesajul ajunge la acesta, îl consideră important și îi acordă atenție.
2. Identifică corect problema
Nu merge niciodată pe presupuneri, ci efectuează întotdeauna o cercetare cu privire la problema aleasă. Așa cum am specificat în capitolele anterioare, trebuie să identifici exact problema, cât și piedicile care stau în calea găsirii soluției de către pacienți. La fel de importante sunt și temerile lor pentru că acestea îi pot ține la distanță de apelarea la serviciile tale.
Un alt lucru extrem de important în identificarea corectă a problemei este diferența dintre o problema internă, reală, pentru care potențialul pacient caută rezolvare și o problemă externă pe care tu o consideri importantă și încerci să o rezolvi, deși pe el nu îl preocupă.
3. Structurează prietenos informația oferită
Felul în care arată informația este important, mai ales că trăim într-o lume în care suntem bombardați cu informații permanent. Pentru a te asigura că informația furnizată de tine nu este trecută cu vederea, trebuie să găsești soluții de a structura informația, de a evidenția beneficiile și informațiile extrem de importante și de a reuși să te faci înțeles la o simplă scanare a mesajului, fără prea mult efort.
4. Oferă-le o soluție, nu doar informație
Informațiile pe care ei le caută și tu le oferi îți dau credibilitate și te ajută să îi duci într-o zonă de confort. Mai departe, trebuie să profiți de poziție și de încrederea acordată și să treci la următorul pas logic, oferindu-le o soluție concretă pentru problema cu care se confruntă. Acesta este momentul în care trebuie să le arăți de ce serviciul promovat de tine este alegerea ideală.
5. Pune-i să acționeze
Dacă le-ai oferit soluția și motivele necesare să apeleze la ea, trebuie să îi înveți și cum să facă asta prin îndemnuri constante la acțiune. Folosește butoane cât mai vizibile, mesaje clare și un ton hotărât pentru ca ideea de a acționa să fie singura opțiune disponibilă în mintea lor.
6. Înlătură-le temerile
Există o categorie de pacienți mai sceptici care, deși au ajuns în etapa acțiunii, încă se mai gândesc. Aceștia au încă nelămuriri, se confruntă cu anumite temeri sau întâlnesc diverse piedici pe care tu trebuie să le cunoști deja. Astfel, ești capabil să vii din nou în sprijinul lor, să îi lămurești și să îi asiguri că temerilor lor nu sunt fondate.
7. Arată-le cum li se va schimba viața
După ce ai parcurs toți pașii de mai sus, singurul lucru care lipsește este mișcarea finală. Găsește o modalitate prin care să rezumi beneficiile soluției oferite de tine, astfel încât să îți asiguri audiența că dacă acționează cu siguranță viața lor se va schimba în bine.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.