Lecția #21 Branding clinică stomatolgică: 3 tipuri de vizibilitate și utilitatea fiecăruia
Există mai multe metode de clasificare a felului în care conținutul este afișat, unele dintre ele fiind foarte importante pentru ca un conținut să fie eficient.
În continuare ne vom focusa pe clasificarea și înțelegerea fiecărei părți a conținutului media în funcție de următoarele 3 grupe.
#1 Vizibilitatea plătită a conținutului
Conținutul plătit include rețele de anunțuri, anunțuri sponsorizate pe Facebook, Instagram, Google sau alte canale, anunțuri tv, radio sau tipărite, publicitate nativă, cum ar fi un „advertorial” care apare pe un site informativ sau pe un site de știri și seamănă cu aspectul site-ului.
Distribuirea de conținut plătit, după cum îi spune și numele, reprezintă o metodă de a evidenția imaginea, conținutul sau orice idee doriți prin intermediul cumpărării unui loc vizibil în accesările audienței.
Traseul este simplu, plata anunțului este cea care conduce traficul către conținutul pe care doriți să-l afișați.
#2 Vizibilitatea dobândită a conținutului
Vizibilitatea dobândită a conținutului cuprinde elemente precum:
- mențiuni media tradiționale, interviuri, articole;
- site-uri de recenzie;
- recenzii verbale transmise de la pacient la pacient, trimiteri;
Această modalitate de vizibilitate a conținutului reprezintă o soluție importantă, deoarece vă oferă acces la un volum foarte mare de oameni. (Peste 1,55 miliarde de oameni din lume sunt în prezent utilizatori activi pe Facebook, iar acest număr continuă să crească constant în fiecare trimestru.)
Acest tip de vizibilitate a conținutului este unul intermediar ce trebuie să vină în completarea ultimului tip pe care îl vom aborda în continuare.
#3 Vizibilitatea proprie a conținutului
Acest tip de vizibilitate conține toate informațiile pe care doriți să le transmiteți către audiență și include următoarele:
- Site-ul
- Blog-ul
- Canalele tale din Social Media (Facebook, Instagram, Youtube)
- Lista ta de E-mail Marketing
Acest tip de afișare a conținutului este cel mai puternic deoarece controlul asupra lui este deținut de tine în totalitate. Regulile sunt făcute de tine și tot tu decizi modul care te avantajează cel mai mult de a comunica cu audiența.
Avantajul aici este că nu depinzi de regulile altora cum este situația în Social Media. Acolo oricând se pot schimba reguli, se pot impune limitări, se vor schimba tarifele.
Vrei sa te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.