Lecția #20 Branding clinică stomatologică: 10 întrebări utile legate de identitatea ta
După respectarea regulilor, dar și a sfaturilor utile pentru realizarea unor materiale care să te ajute în formarea unei imagini puternice a brandului tău, există metode eficiente de verificare a conținutului.
În acest sens, iată cele 10 întrebări prin intermediul cărora poți identifica dacă există greșeli, te asiguri dacă ai păstrat direcția stabilită și dacă mesajul dorit de tine ajunge în forma exactă către potențialii pacienți.
1. Care este scopul final pentru care vrei să distribui acest conținut?
Dacă acesta nu este bine definit, nu se poate contura o direcție a materialelor, scopul fiind cel care face ca materiale cu subiecte diferite să arate ca un tot unitar.
2. De ce acest subiect este important pentru tine?
Este important să confrunți ideea imaginii pe care vrei să o transmiți cu scopul final și cu ceea ce se întâmplă în mod practic în clinica ta. Dacă în urma acestei confruntări identifici legătura dintre ele, ești pe drumul cel bun.
3. De ce ar vrea audiența să fie informată cu privire la subiectul acesta?
Trebuie să ai grijă să reușești să vorbești despre clinica ta în mod indirect, prin intermediul unui subiect interesant pentru audiență. Ei trebuie să reprezinte factorul central, nu clinica ta.
4. Cum ar putea informațiile trimise de tine să le rezolve problema?
Dacă ai găsit metoda de a transmite informații despre clinica ta printr-un subiect interesant pentru public este foarte important ce faci mai departe. Ai grijă să nu abordezi subiectul doar informațional, ci găsește o metodă eficientă de a oferi soluții pentru problemele audienței.
5. Ce eforturi ai depus pentru a identifica această problemă a audienței?
Analizează metodele prin care ai identificat problema și vezi dacă ai luat în considerare mai multe surse. Identificarea unui subiect greșit îți poate afecta toată munca depusă.
6. Ce poveste le poți spune potențialilor pacienți despre viața ta și cele mai provocatoare aspecte ale traseului care v-a adus în punctul actual?
Așa cum am precizat într-un capitol anterior, poveștile atrag atenția. Ai grijă ca ea să fie relevantă, captivantă și să respecte toate indicațiile menționate în capitolul anterior.
7. Cum îi ajută pe ceilalți oameni povestea vieții tale?
Nu este suficient doar să le spui o poveste, fiind necesar ca aceștia să se poată regăsi în ea. Pentru a putea realiza acest lucru, ai grijă ca pe lângă aspectele personale să ai pasaje generale, iar morala să fie și ea aplicabilă în mai multe situații.
8. Care sunt metodele prin care comunici povestea audienței tale?
Pe lângă o poveste care respectă indicațiile este la fel de important cum o comunici. Fă o analiză a principalelor metode de comunicare și adaptează metoda de transmitere pentru fiecare.
9. Care sunt cele mai emoționale aspecte ale poveștii tale și cum le poți folosi pentru a relaționa mai bine cu publicul tău?
Stârnirea unor emoții, în special pozitive, este un alt aspect care îmbunătățește relația pe care o ai cu publicul tău și te ajută pe termen lung în îndeplinirea obiectivului.
10. Care este oferta pe care o poți face pentru a aduce beneficii audienței tale?
După conținut eficient, după poveste, mai rămâne doar oferta. În stadiul de vânzare este necesar să analizezi resursele și în funcție de nivelul tău să reușești să oferi potențialilor pacienți oferta care îi va convinge.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.