Lecția #19 Cum să îți construiești o identitate cu renume pentru branding clinică stomatologică?
Atunci când începi să lucrezi la brandul clinicii sau cabinetului tău, scopul tău final ar trebui să fie construirea unei imagini care va vorbi de la sine. Toate materialele, toate acțiunile trebuie să fie îndreptate în aceeași direcție și trebuie să respecte un anumit traseu pentru a reuși acest lucru.
Începe cu o poveste personală.
Atunci când esti la începutul unei interacțiuni cu o anume audiență este important să găsești metode eficiente de a te apropia. Expunerea unei povești personale este o rețetă de succes în realizarea unei relații, te face să pari deschis și câștigă încrederea audienței tale.
Poți încerca să le spui traseul tău care te-a îndreptat către acest domeniu, povestea înființării clinicii sau alte povești sincere și motivante.
O poveste a brandului trebuie să reușească să îi transpună pe cititori într-o călătorie, să le stârnească emoții, sa simtă ceea ce le transmiți. Ești convingător și le captezi atenția când reușești prin povestea brandului tău să îi pun într-o poziție din care să simtă, să vadă și să experimenteze povestea ta.
O conexiune emoțională se poate forma atunci când le arăți că ai plecat de la un nivel destul de jos, astfel încât oricine se poate regăsi în povestea ta, evidențiezi că drumul nu ți-a fost ușor, dar că ai depus eforturi să ajungi în punctul în care ești acum.
Înțelege cui îi vorbești și ce poate produce ceea ce transmiți
Este evident că atunci când construiești branding clinică stomatologică, scopul final este acela de a-ți vinde serviciile, transformând audiența în pacienți.
Pe parcursul fiecărui conținut transmis trebuie să fii capabil să transmiți mesaje subtile ce te vor ajuta la promovarea serviciilor, mesaje prin care transmiți publicului țintă ce te face diferit, unic, subliniind în același timp de ce brandul tău este cel mai valoros.
Atunci când nu îți afișezi interesul de a vinde încă de la început, ci doar zugrăvești o imagine favorabilă a clinicii tale, publicul va deveni interesat de sfatul tău și ulterior de serviciile tale.
Vânzarea intermediară
O altă strategie pe care o poți aplica pentru a-ți face publicul să te cunoască este aceea a vânzării intermediare. Aceasta presupune să oferi un serviciu mic, destul de accesibil, la un preț extrem de mic, chiar dacă inițial pare că ieși în pierdere. După achiziționarea acestui serviciu vei reuși mult mai ușor să convingi publicul țintă să achiziționeze servicii mai scumpe, pentru că legătura va fi deja formată, tu devenind prima alegere în mintea pacientului.
Poziționează-te ca fiind cel care le rezolvă problemele
Pe parcursul comunicării diverselor materiale, ai grijă să transmiți povești specifice care te vor poziționa ca un lider, o persoană demnă de încredere din domeniul stomatologic. Stabiliți-vă clar care este pacientul ideal, iar de la un anumit punct vizați-l în materiale în mod direct. Această strategie aduce pe termen lung pacienți de calitate care au nevoie de serviciile tale, dar au și încredere în calitatea acestor servicii.
Constuiește o singură variantă
După ce ai urmat pașii de mai sus, te-ai apropiat foarte mult de momentul vânzării. Aici este foarte important să fii focusat și toate materialele să aibă un scop comun. Construiește o ofertă, oferă o variantă de tratament, dar cel mai important nu îi lăsa pe ei să aleagă. Alegerea implică timp de gândire ceea ce produce amânare pe termen nedeterminat. Variantele din care trebuie să aleagă sunt simple, acceptă sau nu oferta, achiziționează sau nu serviciul.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.