smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #18 Branding clinică stomatologică: 8 tipuri de titluri atrăgătoare pentru conținuturile tale

branding clinica stomatologica

 

Titlurile sunt extrem de importante deoarece reprezintă prima ta oportunitate de a capta atenția publicului țintă. Datorită acestei importanțe sporite, titlurile au fost permanent în atenția cercetătorilor, de aici apărând câteva metode eficiente de realizare a unor titluri care sunt atrăgătoare.

 

Urmând aceste metode vei putea, de-a lungul timpului să-ți formezi abilitatea de a realiza natural titluri atrăgătoare.

Iată principalele metode demonstrate de a realiza titluri care captează atenția:

 

#1 Folosește numere

Exemplele concrete vor atrage întotdeauna atenția și utilizarea unor numere dau impresia de soluții variate. Acest fapt îi face pe cititori să considere că din mai multe variante, cel putin una este potrivită pentru ei.

 

Iată câteva exemple de titluri care folosesc numere pentru a atrage atenția:

  • “3 tratamente eficiente pentru tratarea parodontozei”,
  • “6 beneficii ale purtării aparatului dentar”,
  • “5 caracteristici ale implantului dentar”, etc.

 

#2 Utilizează superlative și hiperbole

Lauda, exagerarea și amplificarea unor atribute sunt metode eficiente de a atrage atenția și a determina cititorul să testeze afirmațiile din titlu prin citirea conținutului. Ai grijă, totuși, ca informațiile prezentate să fie reale și exemplificate clar pe parcursul materialului.

 

#3 Folosește adresarea directă – tu, ție, al tău

Această strategie ajută la realizarea acelei legături profunde despre care am discutat și în capitolele anterioare și dă impresia fiecărui cititor în parte că i te adresezi doar lui. De aici, tendința naturală va fi aceea de a vedea ce ai să-i transmiți și să îți răspundă.

 

#4 Spune clar cui te adresezi

Nu lăsa ambiguități în titlu cu scopul de a capta atenția unui public mai larg. Acest lucru te va face să pierzi din potențialii pacienți interesați de subiectul real al conținutului, ceea ce nu este în avantajul tău.

 

5# Evidențiază beneficiile

Un titlu care pune accent pe beneficii este întotdeauna o soluție avantajoasă de atragere a atenției. Nu este loc pentru suspans, de aceea trebuie să evidențiezi înca de la început toate motivele care i-ar putea convinge pe cititori.

 

#6 Utilizează literă mare pentru fiecare început de cuvânt

Această strategie este și ea demonstrată ca o tehnică eficientă de atragere a atenției bazându-se pe teoria care afirmă că audiența mai întâi scaneză materialele pentru a decide dacă le citește sau nu.

 

#7 Spune totul specific, clar și direct

Încearcă să evidențiezi și să sintetizezi cele mai importante aspecte și apoi să le redai în cadrul titlului pentru a convinge potențialii pacienți că vizezi problema lor și că ai și soluțiile concrete care să îi ajute.

 

#8 Utilizează urgența

Locurile limitate, timpul care expiră sau orice altă metodă care reușește să creeze în mintea cititorului faptul că e o urgență să acționeze, reprezintă metode de determinare pentru a trece la acțiune. Oamenilor le place să știe că sunt privilegiați, că pot face parte dintr-o categorie restrânsă sau că au acționat la timp pentru a prinde o ofertă.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.