smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #16: 7 întrebări pe care să le pui pentru a analiza planul de branding clinică stomatologică

branding clinica stomatologica

 

Pentru a verifica relevanța conținutului realizat, a tehnicilor folosite și pentru a te asigura că livrarea respectă toate cele 3 elemente ale contextului potrivit, încearcă să îți pui aceste întrebări care au acest scop.

 

1# Care este rezultatul final pe care vreau să îl ating prin intermediul conținutului de marketing realizat de mine?

Această întrebare îți permite să alegi direcția corectă atunci când începi să realizezi conținut pentru branding clinică stomatologică și te ajută să nu te îndepărtezi nici de scopul final. Realizarea unei campanii de branding clinica stomatologică este asemănătoare cu un traseu pe munte, trebuie să știi exct unde vrei să ajungi pentru a putea alege traseul.

 

#2 Care dintre strategiile de realizare de conținut de marketing este mai potrivită pentru realizarea obiectivelor mele?

În funcție de obiectivele pe termen lung poți adapta și strategia pe care o utilizezi, astfel asigurându-te de rezultatul final. După ce ai stabilit care este scopul, documentează-te și folosește doar metodele care contribuie la realizarea obiectivelor tale.

 

#3 Ce informații vor fi de ajutor pentru pacienții mei și pentru potențialii pacienți în atingerea scopurilor propuse?

Scopul tău va fi atins prin intermediul publicului țintă, de aceea trebuie să ai grijă ca acesta să fie în permanență în mijlocul preocupărilor tale. Cercetează, fă un profilul al audienței tale și în funcție de aceste aspecte realizează conținutul.

 

#4 Care sunt principiile de bază din spatele tuturor etapelor, instrumentelor și strategiilor pe care le ofer? Funcționează ele?

Încearcă să nu privești fiecare conținut pe care îl creezi, individual. Toate materialele trebuie să respecte aceleași principii, puse împreună să reușească să formeze o imagine unitară care descrie perfect imaginea brandului tău.

 

#5 Cine va recunoaște și va aprecia valoarea materialelor pe care urmează să le furnizez?

După ce ai stabilit cui vrei să te adresezi, după ce ai realizat materialele în funcție de scop și publicul țintă, trebuie să te asiguri că acesta va ajunge unde trebuie. Dacă targetarea nu este corectă și materialele vor ajunge la audiența nepotrivita, mai mult ca sigur nu vor fi apreciate, ci doar ignorate.

 

#6 Cum îmi pot ambala informația astfel încât să fie ușor de consumat, de înțeles, de pus în practică, aducând beneficii ulterioare clinicii mele?

Felul în care este cosmetizată informația este la fel de important ca alegerea subiectului sau calitatea textului. Este important ca utilizatorii să reușească să scaneze textul și să identifice ideea de baza în cel mai scurt timp și soluția oferită să fie clară și ușor de pus în practică.

 

#7 Care este timpul potrivit din zi, din săptămână sau din an în care potențialii mei pacienți sunt dispuși să primească și să deschidă materialele furnizate de mine?

Așa cum am menționat și în articolul anterior în care am abordat tema contextului, un material atinge efectul așteptat doar dacă un conținut potrivit este trimis unei audiențe potrivite, exact în momentul potrivit. Iar identificarea timpului potrivit necesită timp alocat unor studii de marketing, dar în același timp testarea propriei audiențe.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.