smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Lecția #13 Branding clinică stomatologică: 5 tipuri de conținut pe care îl caută pacienții

branding clinica stomatologica

 

Într-un capitol anterior am menționat că pe lângă atenția la lucrurile esențiale precum titlul, subiectul, imaginea de prezentare a unui material, este foarte important să nu neglijăm nici conținutul.

 

După cei 5 pași de urmat în realizarea conținutului, intrăm în detaliu și analizăm 5 tipuri de conținut, reușind să ne apropiem și mai mult de cerințele pacienților.

 

Așadar, iată 5 exemple de conținut pe care pacienții îl consumă și îl distribuie.

 

#1 Emoții pozitive

Încearcă să integrezi sau să stârnești întotdeauna o emoție pozitivă prin intermediul conținutului. Chiar dacă subiectul este unul sensibil, întotdeauna se găsește loc pentru bucurie sau optimism.

 

Oamenii, în general, caută să se simtă bine și aleg să se înconjoare de alți oameni care se simt bine pentru că îi ajută în acest proces. Indiferent de subiectul ales, atunci când reușești să introduci în cadrul conținutului tău o parte amuzantă, o glumă, o metaforă sau anecdotă care stârnește bucuria sau amuzamentul, poți fi sigur că audiența va aprecia.

 

Acesta este tipul de conținut pe care indivizii îl distribuie cel mai des. În plus, acest lucru va realiza o apropiere, determinând publicul să-ți acorde mai multă încredere.

 

#2 Originalitate

Având în vedere accesul nelimitat la informație în sfera online, trebuie să avem grijă ce conținut furnizăm către publicul țintă. Este extrem de important ca acesta să fie original, plagiatul fiind imediat taxat de către audiență.

 

Chiar dacă ideile din materialele tale se întâlnesc și în alte surse este important ca metoda de scriere a conținutului să îți aparțină.

În cazul în care unele informații există în diferite surse, dar necesită multă muncă căutarea si organizarea lor, publicul va aprecia dacă îi ușurezi acest proces.

 

Atunci când găsesc un conținut original, proaspăt, se creează instant un sentiment de destindere și ușurare pentru cei care citesc, ceea ce va ajuta foarte mult la creșterea ratei de conversie.

 

#3 Personalizare

Personalizarea nu înseamnă doar numele pe care îl pui într-un e-mail sau adresarea în funcție de anumite filtre de selecție. Pentru a te asigura de eficiența conținutului furnizat trebuie să ai în vedere o altfel de personalizare, aceea în funcție de nevoile și interesele publicului tău țintă. Oamenii sunt atrași de conținut care are sens pentru ei, acesta fiind motivul pentru care 79% dintre utilizatorii de internet scanează conținutul în loc să îl citească.

 

Ei își pun permanent întrebări la care trebuie să reușești să le răspunzi prin conținutul furnizat, menținându-le interesul constant. Printre aceste întrebări se numără: “Ce este relevant pentru mine?”, “De ce îmi pasă?”, “Ce este cel mai important pentru mine să știu?”, “Este acest conținut o pierdere de timp pentru mine?”

 

#4 Metode de comunicare creative

Este important ce le transmiți, dar la fel de important este și cum le transmiți. Încearcă să găsești metode atractive și clare de transmitere a informației. Comunică într-un mod creativ precum un infografic. Elementele vizuale pot face ca ideile dificile și complexe să devină mult mai ușor de înțeles, fapt ce îi poate determina pe cei cărora te adresezi să își aloce timpul pentru studierea materialului tău și chiar să îl distribuie.

 

#5 Practic și relevant

Oamenii caută informații care sunt de actualitate, soluții rapide pentru problemele cu care se confruntă și mai ales inovație în domeniu. Aceste soluții trebuie să fie și eficiente, să le garanteze rezolvarea problemei lor cât mai rapid. Pentru a satisface aceste nevoi trebuie să depui efort constant pentru a fi la curent cu nevoile actuale ale potențialilor tăi pacienți.

 

Dacă ai în minte aceste aspecte ale conținutului atunci când începi să realizezi materialele de furnizat, mai mult ca sigur imaginea clinicii tale va avea de câștigat, acest fapt îmbunătățind pe termen lung rata de conversie.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege unul dintre planurile de mai jos:

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.