Lecția #10 Branding clinică stomatologică: Cum îi faci să acționeze cu ajutorul branding-ului
Scopul final al branding-ului este capacitatea de a reuși să-ți convingi audiența să acționeze și să apeleze la serviciile tale. Deși este o metodă de convingere a pacienților care acționeză și aduce rezultate pe termen mediu și lung, scopul este același: realizarea unei imagini a clinicii care să transforme potențialii pacienți în pacienți.
Spune-le ce să facă!
Un fapt esențial care nu trebuie neglijat atunci când realizezi conținutul pe care îl furnizezi audienței este acela că potențialii pacienți nu acționează dacă nu le spui tu să facă asta.
În materialele anterioare am stabilit cum trebuie să arate conținutul, ce aspecte sunt esențiale pentru a fi convingător și care sunt etapele de acțiune. Dacă toate acestea au fost respectate, audiența este foarte aproape de momentul acțiunii, însă fără să îi lansezi o provocare în acest sens, acțiunea nu se va realiza.
I-ai identificat corect, le-ai descoperit dorințele, ai înlaturat piedicile care le stăteau în cale, le-ai câștigat încrederea cu soluții utile, ultimul pas fiind unul simplu și direct: îndeamnă-i la acțiune!
Inserează îndemnuri
În materialele care vin după etapa de formare a imaginii trebuie să încerci cât mai des să inserezi îndemnuri la acțiune pentru ca audiența să știe clar ce are de făcut, să nu depună efort în luarea unei decizii și să îi rămână clar ideea că asta este ceea ce trebuie să facă.
Oamenii primesc în general peste trei mii de mesaje comerciale pe zi, iar dacă materialul tău nu îi îndeamnă să acționeze sau îndemnul este unul ușor, cu siguranță va fi ignorat.
Butonul de programare
După numeroase mesaje care îi arată clar cum trebuie să acționeze, este important să îi oferi și calea prin care poate face asta. Mesajul butoanelor de acțiune trebuie să fie unul foarte clar, dar ai de ales din numeroase variante. Iată câteva exemple din care poți alege sau îți poți realiza chiar tu mesajul care ți se pare mai convingător: “Programează-te”, “Solicită o Programare”, “Rezervă o consultație”, “Completează formularul”, “Trimite-ne un mesaj”, etc.
Și design-ul butonului de acțiune este la fel de important precum mesajul pe care îl conține. Acesta trebuie să fie cât mai vizibil, culorile să intre în contrast cu restul materialului, iar scrisul acestuia să fie cât mai mare, citeț și vizibil.
Așadar, probabilitatea de creștere a ratei de conversie este mai ridicată atunci când îndemnurile la acțiune sunt clare și afișate iar și iar.
În ceea ce privește site-ul sau o pagină de vânzare, acestea au câteva locuri specifice unde este recomandat să existe butoane de acțiune:
- În colțul din dreapta sus al paginii
- Deasupra separării primei secțiuni de restul paginii
- În centrul paginii
- Din loc în loc, după fiecare informație importantă
- În josul paginii
Așadar, nu rata nicio oportunitate de a transmite exact ceea ce îți dorești din partea audienței tale și oferă-le cât mai des posibilitatea de a acționa. Este important să crezi în serviciul promovat, în calitatea furnizată de cabinetul sau clinica ta și să încerci să transmiți această idee în toate materialele pe care le promovezi.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.