Lecția #1 Branding clinică stomatologică – sau cum să te faci văzut, auzit și înțeles
Foarte multe clinici stomatologice investesc un buget enorm în marketing. Pentru cei care privesc din exterior sau pentru cei cu cabinete la început de drum, acest demers poate fi ușor exagerat, însă pentru cei care au investit deja în imaginea clinicii pe termen lung, iar rezultatele au începu să apară, branding-ul este un demers motivat.
Dar, un aspect extrem de important în ceea ce privește promovarea este să fie făcută corect, pentru că o investiție care nu este atent gândită este doar irosire de bani.
Clinica sau felul cum o prezinți e mai important?
Cabinetul sau clinica ta stomatologică poate să fie una primitoare, extrem de bine dotată, iar echipa foarte pregătită, însă acești factori s-ar putea să nu conteze foarte mult în alegerea potențialilor pacienți dacă ei nu cunosc aceste detalii sau le-au auzit vag, cândva.
Mai mult de atât, poți investi chiar și în partea de marketing, având broșuri cu un design interesant, materiale atent lucrate în Photoshop pe care le distribui în social media și un site foarte interesant. Însă, faptul de care trebuie să ții cont este că doar un design interesant nu vinde, cuvintele sunt cele care vând, mai ales când vin în completarea unui design interesant.
Chiar dacă ați început realizarea unor materiale cu focus pe design, este esențial să acordați aceeași importanță clarificării mesajului pe care vreți să îl transmiteți. Doar cu un sistem format din ambele aspecte, design și mesaj, potențialul pacient poate înțelege ceea ce aveți de transmis, altfel, ar auzi doar zgomot.
Clarificarea mesajului este, într-adevăr, o parte foarte dificilă a acestui proces.
Cea mai grea parte este reprezentată de stabilirea cadrului general al mesajului, direcția a ceea ce vrei să transmiți. Pentru a te asigura că direcția este corect aleasă, acest demers trebuie să fie reprezentat de un brainstorming, toate ideile trebuie colectate, iar cea mai bună dezvoltată. După stabilirea direcției principale, realizarea conținutului general este partea ușoară a acestui proces.
Mesajul clar, bine-definit, merită timp.
Chiar dacă unii consideră pierdere de timp stabilirea cadrului general al mesajului, noi vă vom da doar câteva exemple de sectoare unde un mesaj clar poate avea un impact pozitiv extrem de puternic:
- Website cu o rată de conversie mare;
- Pagini de vânzare care generează un număr mare de lead-uri;
- Subiecte de e-mail cu o rată de deschidere peste medie;
- Conținut al e-mail-urilor care determină o rată ridicată de trecere la acțiune;
- Postări pe Social Media cu interacțiuni foarte ridicate.
Așadar, poți investi sume foarte mari în marketing fără ca acesta să producă beneficiile la care te aștepți sau te poți concentra pe clarificarea mesajului transmis către potențialii pacienți, astfel, reușind să realizezi un marketing extrem de calitativ și eficient.
Vrei să te ajutăm?
Alege unul dintre planurile de mai jos:
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.