smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

1
2

Lecția #22: 5 greșeli pe care să le eviți în procesul de construire branding clinică stomatologică

  În materialele anterioare ne-am focusat pe regulile pe care trebuie să le respecte conținutul pentru a avea efectele așteptate, însă, acest articol abordează materialele din alta perspectivă, aceea a greșelilor de evitat în acest proces.   Așadar, iată cele mai frecvente greseli întâlnite care au afectat în mod negativ procesul de construire a imaginii unei clinici.   1. Prea multă informație,...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #21 Branding clinică stomatolgică: 3 tipuri de vizibilitate și utilitatea fiecăruia

  Există mai multe metode de clasificare a felului în care conținutul este afișat, unele dintre ele fiind foarte importante pentru ca un conținut să fie eficient.   În continuare ne vom focusa pe clasificarea și înțelegerea fiecărei părți a conținutului media în funcție de următoarele 3 grupe.   #1 Vizibilitatea plătită a conținutului   Conținutul plătit include rețele de anunțuri, anunțuri...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #20 Branding clinică stomatologică: 10 întrebări utile legate de identitatea ta

  După respectarea regulilor, dar și a sfaturilor utile pentru realizarea unor materiale care să te ajute în formarea unei imagini puternice a brandului tău, există metode eficiente de verificare a conținutului.   În acest sens, iată cele 10 întrebări prin intermediul cărora poți identifica dacă există greșeli, te asiguri dacă ai păstrat direcția stabilită și dacă mesajul dorit de tine ajunge în forma exactă...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #19 Cum să îți construiești o identitate cu renume pentru branding clinică stomatologică?

  Atunci când începi să lucrezi la brandul clinicii sau cabinetului tău, scopul tău final ar trebui să fie construirea unei imagini care va vorbi de la sine. Toate materialele, toate acțiunile trebuie să fie îndreptate în aceeași direcție și trebuie să respecte un anumit traseu pentru a reuși acest lucru.   Începe cu o poveste personală.   Atunci când esti la începutul unei interacțiuni cu o...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #18 Branding clinică stomatologică: 8 tipuri de titluri atrăgătoare pentru conținuturile tale

  Titlurile sunt extrem de importante deoarece reprezintă prima ta oportunitate de a capta atenția publicului țintă. Datorită acestei importanțe sporite, titlurile au fost permanent în atenția cercetătorilor, de aici apărând câteva metode eficiente de realizare a unor titluri care sunt atrăgătoare.   Urmând aceste metode vei putea, de-a lungul timpului să-ți formezi abilitatea de a realiza natural titluri...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #17 Branding clinică stomatologică: 5 caracteristici ale conținutului pentru a atrage atenția

  Un conținut care atrage atenția este acela care reușește să determine audiența să deschidă materialele furnizate, să citească și să distribuie mai departe.   Chiar dacă unele persoane dau click și deschid unele materiale, cercetările arată că mulți dintre aceștia nu citesc conținutul, petrecând mai puțin de 3 minute pentru scanarea acestuia.   Din această ultimă categorie, mai bine de jumătate nu vor mai deschide alte...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #16: 7 întrebări pe care să le pui pentru a analiza planul de branding clinică stomatologică

  Pentru a verifica relevanța conținutului realizat, a tehnicilor folosite și pentru a te asigura că livrarea respectă toate cele 3 elemente ale contextului potrivit, încearcă să îți pui aceste întrebări care au acest scop.   1# Care este rezultatul final pe care vreau să îl ating prin intermediul conținutului de marketing realizat de mine? Această întrebare îți permite să alegi direcția corectă atunci...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #15 Branding clinică stomatologică: Ai nevoie de 3 lucruri potrivite pentru un brand puternic

  Pentru funcționalitatea mesajelor de marketing, a strategiilor aplicate, trebuie să avem o privire mai amplă, nu doar pe un sector anume. Până acum am studiat diverse părți componente la care trebuie să fim atenți, am aflat anumite reguli și sfaturi utile care ne ajută ca aceste părți să fie realizate corect.   În continuare, vom analiza 3 factori importanți în funcție de care ne ghidăm pentru realizarea unor materiale...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #14 Branding clinică stomatologică: 8 lucruri pentru care oamenii plătesc

  Atunci când ești la început de drum în marketing poate părea destul de dificil de identificat ce anume dorește audiența, cum trebuie să fie conținutul, ce subiecte trebuie abordate, branding clinica stomatologica sau când se furnizează materialele în funcție de specificul lor.   Multe dintre aceste aspecte pot fi aflate și prin testarea mai multor variante, dar în unele cazuri, acest lucru reprezintă o...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #13 Branding clinică stomatologică: 5 tipuri de conținut pe care îl caută pacienții

  Într-un capitol anterior am menționat că pe lângă atenția la lucrurile esențiale precum titlul, subiectul, imaginea de prezentare a unui material, este foarte important să nu neglijăm nici conținutul.   După cei 5 pași de urmat în realizarea conținutului, intrăm în detaliu și analizăm 5 tipuri de conținut, reușind să ne apropiem și mai mult de cerințele pacienților.   Așadar, iată 5 exemple de...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #12 Branding clinică stomatologică: 5 pași pentru realizarea unui conținut care să vândă

  Realizarea unui conținut eficient pentru branding clinică stomatologică reprezintă o provocare, mai ales în cazul celor care nu sunt familiarizați cu tehnicile și strategiile de marketing.   Pentru a ușura acest proces, dar și pentru a-l eficientiza, în continuare vom prezenta un ghid util în realizarea materialelor ce au ca scop formarea unei imagini puternice și, implicit, convertirea vizitatorilor în pacienți....

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #11 Acțiuni directe și indirecte de motivare a potențialilor pacienți

  În procesul de vânzare al unui serviciu, claritatea ideilor pe care le folosești în materiale este foarte importantă. În cazul clinicilor stomatologice, ideea se aplică ca în toate celelalte cazuri: oamenii nu aleg branduri care sunt definite de îndoieli și caută afirmare, ci le aleg pe acelea care le oferă soluții problemelor pe care le au.   Două tipuri de motivare la acțiune Pentru a determina pacienții...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #10 Branding clinică stomatologică: Cum îi faci să acționeze cu ajutorul branding-ului

  Scopul final al branding-ului este capacitatea de a reuși să-ți convingi audiența să acționeze și să apeleze la serviciile tale. Deși este o metodă de convingere a pacienților care acționeză și aduce rezultate pe termen mediu și lung, scopul este același: realizarea unei imagini a clinicii care să transforme potențialii pacienți în pacienți.   Spune-le ce să facă! Un fapt esențial care nu trebuie neglijat atunci când...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #9: 4 moduri simple de a acționa pentru strategia de branding clinica stomatologica

  Imaginea clinicii sau cabinetului tău este cea care înclină foarte tare balanța atunci când un potențial pacient face alegerea având nevoie de un serviciu stomatologic. Din acest motiv este extrem de important ca strategia de branding să fie una atent gândită și necesită muncă și multe resurse alocate cu mult timp înainte.   Este important ca atunci când audiența primește materiale de la tine, indiferent...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #8 Promisiunea perfectă de branding clinică stomatologică

  Dacă ne dorim cu adevărat să reușim să satisfacem potențialii pacienți, trebuie să le oferim ceva mai mult decât serviciul stomatologic de care au nevoie.   Trebuie să găsim soluții să rezolvăm problema indiferent de nivelul acesteia, internă, externă sau filozofică. Acest lucru se poate face doar depășind bariera aparentă a problemei și analizând și alte aspecte sau efecte pe care aceasta le manifestă asupra...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica
1
2