Articole
Eficientizarea discuției cu pacienții din "covrigărie"
In email-ul de ieri ți-am spus să îți imaginezi cum ar fi dacă ai avea o covrigărie în interiorul cabinetului. O parte dintre aceștia îți vor deveni pacienți doar prin simplul fapt că ți-au călcat pragul. Așa că primul pas a fost de a crea o campanie care elimină barierele pacienților și îi motivează să îți calce pragul. Doar că, dacă nu reușesti să eficientizezi discuția, îți vei petrece...
Care este cea mai importantă investiție pentru un Dentist?
Care este cea mai bună investiție pentru un dentist? Probabil crezi că pentru a afla asta trebuie să măsori: Trebuie să calculezi cât te costă să obții un pacient nou Câti fani ai obținut la pagina de facebook în urma promovării Ce rezultate a adus reclama la radio etc. Totul se măsoară și astfel afli care este cel mai bun ROI pentru tine, corect? Greșit! Ceea ce măsori contează, însă ceea ce este greu de...
Covrigărie în interiorul cabinetului stomatologic?
Imaginează-ți că în interiorul cabinetului tău mai există o cameră unde se vând covrigi. Iar acei covrigi sunt atât de buni încât lumea stă la coadă să cumpere. În timp ce oamenii stau la coadă la covrigi, se uită în stânga și văd un pacient care vorbește cu tine. Când se uită în dreapta văd un alt pacient discutând cu recepția. Crezi că o parte din ei vor veni...
Ce legătură au băncile cu dentiștii?
Săptămâna trecută am stat de vorbă cu o prietenă care acordă credite companiilor. De curiozitate am întrebat-o ce se întâmplă pe piața creditelor din Romania. Zâmbind mi-a spus așa: - În mod ciudat, surprinzător de bine! - Cum așa? (clar îmi captase interesul) - Păi, avem mai putini clienți, dar valoarea creditelor este mai mare. - Pentru firmele care au datorii mai mari? (întreb în...
Dă-le un motiv Pacienților noi să vină la Clinica ta Stomatologică
De cele mai multe ori pacienții merg la dentist atunci când au o problemă urgentă. Însă piața cea mai mare este cea a pacienților care sunt conștienți că au o problemă, dar nu e atât de urgentă. În consecință pot amâna vizita la dentist. Acum hai să ne gândim logic cum pot fi atrași: Varianta 1: Am putea să le spunem că suntem cei mai buni și că îi putem ajuta?...
Site-ul pentru Dentiști REINVENTAT
Totul în jurul nostru evoluează! Telefoanele sunt mai bune, mașinile mai performante, tehnologia dentară poate realiza un dinte în 60 de minute, etc. De aceea, este normal ca și site-urile pentru dentiști să evolueze. Împreună cu echipa mea de programatori și designeri am regândit fiecare detaliu al unui site pentru dentiști. Iată câteva exemple: SEO Titan - Scopul articolelor este să genereze trafic...
Consultație Stomatologică sau de Vânzare?
În email-ul anterior am spus că toate cele 3 părți trebuie să fie implicate în campania de marketing. Și nu doar asta. Inclusiv abordarea trebuie să fie diferită. Am să dau un exemplu. Atunci când un medic oferă consultație stomatologică, se întâmplă următoarele lucruri: Pacientul trebuie să aibă radiografie Consultația poate dura 30-50 minute Consultația se plătește Aceste 3 lucruri creează...
Cele 3 părți implicate în promovarea cabinetului stomatologic
Motivul pentru care orice campanie de promovare nu dă roade este pentru că medicul consideră că este datoria agenției de marketing să îi aducă pacienți noi de calitate, fără ca el să facă nimic. El vrea să atragă pacienți noi care să se comporte la fel ca pacienții vechi cu zero efort. Practic, acești pacienți care nu te cunosc deloc ar trebui să aibă încredere orbească în tot ceea ce îi spui. Poate că...
Cel mai bun impact la vizitele din Google pe site-ul Clinicii Stomatologice
Imaginează-ți că poți afișa un mesaj pe site-ul tău în funcție de ceea ce caută potențialul pacient în Google. De exemplu, dacă a căutat în Google "Implant dentar" și a ajuns pe site-ul tău, un mesaj ca cel de mai jos i se va afișa la câteva secunde: Această acțiune, precum și multe altele se pot realiza prin Marketing Automatizat. Află mai multe!
Slăbitul și creșterea Cabinetului Stomatologic
Toată lumea știe ce are de făcut pentru a slăbi: mănânci mai puțin și faci mai mult sport. Cu toate acestea, nu toata lumea aplică această regulă de bază. De ce? Pentru că vine cu sacrificii (renunți la mâncarea care îți place, aloci timp pentru sport) Unele persoane chiar încep să facă aceste sacrificii dar renunță repede deoarece nu vad rezultate rapid sau pur și simplu le este greu să le...
În cât timp vor dispărea cabinetele stomatologice mici
Mai întâi, vreau să știi că ceea ce urmează să îți spun NU este doar opinia mea. In fiecare săptămână susțin aproximativ 50 de întâlniri pe zoom cu medici stomatologi. Din când în când, mai apare subiectul cabinetelor mici. Însă, săptămâna trecută, acest subiect a fost adus în discuție mult prea des de către medicii stomatologi. Și nu mă refer la cei care au o echipă...
Cât ar trebui să aloce un Dentist pentru Marketing
Când vine vorba de Marketing, sunt Dentiști care spun că urăsc să investească în acest domeniu. Însă știi cine nu uraște Marketingul? Clinicile stomatologice care au ajuns în top. Ele înțeleg importanța de a fi mereu în mintea pacienților. Așadar, care este bugetul pe care ar trebui să îl aloci Marketingului? Procentul recomandat este undeva între 2% și 10% din încasări,...
Cum să nu mai pierzi pacienți NICIODATĂ!
Poate că investești în reclamă sau poate că obții multe recomandări. Însă clinica ta nu va prospera dacă nu reușești să păstrezi pacienții. Degeaba generezi 100 de pacienți noi pe lună dacă 70 din aceștia nu mai revin. De aceea trebuie să ai un model de lucru și o misiune axată pe păstrarea pacienților. Iată care este rolul fiecăruia din echipa ta: Rolul Doctorului Explică pacientului la finalul...
Au loc schimbari majore pe piata stomatologica
Poate ca nu esti la curent cu ceea ce se intampla pe piata stomatologica sau poate ca ai observat deja niste schimbari. Indiferent cum, lucrurile nu stau pe loc. Pacientii sunt mai selectivi Clinicile stomatologice discuta despre cum sa atace piata in 2023 Companii mari vor incepe sa investeasca in domeniul stomatologic Cu siguranta stomatologia nu va mai fi la fel in anii urmatori. Un singur lucru iti va oferi...
Spune STOP reducerilor de pret in Stomatologie
Cand incepi o campanie de promovare te gandesti sa faci o reducere? De ce? Crezi ca asa vei atrage mai multi pacienti? Dar oare asta nu e o strategie gresita? Oare asta nu duce la irosirea de bugete (reclama) doar ca sa pierzi inca si mai mult (reducere de pret)? Cand te gandesti la pacientul tau ideal, acesta este cel care vaneaza preturi si te compara cu ofertele altora? Sau este cel caruia i-ai trezit curiozitatea si l-ai...